זוכי פרסי החדשנות של bravo לשנת 2021

אתמול היתה השקה של פרסי החדשנות 2021 . והייתי מוזמנת אליה יחד עם חברותי היה ערב מושקע ויפה נפגשנו אחרי המון זמן שהיינו סגורים בבית עקב הקורונה וכיף לחזור להפגש,  היתה ארוחת  ערב ואחר כך נכנסנו לאולם לראות את הסרט וונדר אומן עם גל גדות הנהדרת.בסוף הערב קבלנו תיק עם מלא מוצרים מעולים!






לא סתם מוצרים טובים, אלא כאלה שזכו פרסי החדשנות של BRAVO.
תכף אספר לכם על חברת BRAVO, אבל קודם בואו תראו מה יש בתיק.
גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי:
תפסיקו לקנות חומוס מוכן! חברת "יכין" פיתחה מוצר נפלא - גרגרי חומוס להכנת חומוס משובח ב-2 דקות ובטעם של חומוס אמיתי, כמו בחומוסייה. מרוקנים לבלנדר את תכולת הקופסה (כולל הנוזל שבו בושל החומוס שגם לו ערכים תזונתיים), מערבבים מספר שניות עם טחינה לפי הטעם (טחינה גולמית כמובן) וזהו. מקבלים חומוס טרי, עשיר בטעם וחלק במרקם.


ניירות אפייה "הנמל":
סוף סוף יש ניירות אפייה בגדלים המותאמים לתבניות עגולות ותבניות אינגליש קייק! ניירות אפייה ידידותיים לסביבה, שמקלים עלינו וחוסכים מאיתנו את הצורך להסתבך עם גזירות (בדרך כלל עם ידיים דביקות מבצק).



שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה:
סוף סוף שקיות רב פעמיות שנאטמות כמו שצריך גם אחרי הרבה שימושים. שומרות על טריות של כריכים, חטיפים ומוצרי מזון.



סדרת מוצרים לשיער: "פינוק לילדים" עם עיצוב חדש לבקבוקים, ונוסחה עדינה ומשופרת, המותאמת במיוחד לילדים. אנחנו במשפחה מאוהבים בפינוק לכל אחד יש את הפינוק שלו ועכשיו גם לילדים יש . שלא יקחו את שלי !




זקוקים לוויטמינים? הם יכולים להיות גם טעימים! לראשונה בישראל, סדרת גאמיס של אלטמן מציעה ויטמינים ומינרלים למבוגרים בצורת סוכריות גומי טעימות וללא תוספת סוכר, תזונתיים. עם תו friendly vegan הוויטמינים החדשניים מתאימים גם לטבעונים. אלטמן השיקו את Gummies - , הודות לפיתוח פטנט ייחודי על בסיס סיבים תזונתיים. בעלי תו vegan friendly.



ג'ל לכביסה של בדין:
אוהבות את הריח של בדין? מעכשיו בדין הוא לא רק מרכך אלא גם ג'ל כביסה!




מסטיק Airwaves - בטעמים מיוחדים של מלון-מנטה ודובדבן-מנטה תמיד בתיק תמיד מרענן.

סדרת בריסטה של תנובה אלטרנטיב תנובה Alternative מציעה סדרת משקאות מיוחדים לקפה - סדרת BARISTA הכוללת משקה שיבולת שועל, משקה סויה ללא תוספת סוכר ומשקה שקדים ללא תוספת סוכר, שהותאמו במיוחד לצריכה בקפה.


יופלה יוגורט לשתייה עם קשית מדובר ביוגורט שמגיע בכוס עם קשית מתקפלת, שאותה נועצים במכסה המתכתי ולוגמים, או בבית או בדרך .)On The Go (


 
סדרת משקאות חלב עם שוקולד של יולו סדרת השוקו של תנובה מגיעה בטעמי שוקולד קלאסי ושוקולד מריר ונותנת מענה לצרכנים המבקשים ליהנות מחוויית טעם מהנה ובלתי מתפשרת של שוקו אמיתי.


נקניקיות דליקטיב של טירת צבי סדרת הפרימיום של "דליקטיב" כוללת נקניקיות במרקם מענג לחיך ובתיבול עדין וארומתי, שניתן להכין בתנור, בטיגון ובגריל.



לחם אנג'ל בסגנון אמריקה חזרתם לבית הספר? לעבודה? משתוקקים לכריך עסיסי ומלא טעם? מאפיית אנג'ל השיקה לחם כמו באמריקה! פרוסות עבות, גדולות, רכות, אווריריות ומתקתקות המצוינות להכנת כריכים, טוסטים, ביצה בקן, פרנץ' טוסט ואפילו "לניגוב" הטעמים האחרונים בצלחת...



ועכשיו קצת על החברה: BRAVO ישראל היא פלטפורמה שמקדמת מותגים וחברות, מעודדת חדשנות ושירותיות ומאפשרת למידה והעשרה למנהלים.
תחת המותג Bravo מוענקים שני סוגי פרסים: פרסי החדשנות ופרסי השירות. הפרסים מוענקים על סמך המלצות הצרכנים על פי מחקר משתמשים ולקוחות, שעורך מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה.
פרסי החדשנות של BRAVO הם ההמלצה של הצרכנים בישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה