מוזיאון ידידי ישראל. והחלקה על הקרח בירושלים!

הבוקר פתחנו בעליה לרגל לירושלים . בחום הזה חיפשנו מקום קריר. אז התחלנו במוזיאון ידידי ישראל. שם ראינו דמיות על הקירות שעושים לנו שלום  פגשנו את את הנשיאלשעבר פרס ז"ל, ומשם המשכנו להחלקה על הקרח ואפילו ראינו פינגווינים שחורים, היה ממש חוויה קסומה לכל המשפחה .



מיצגים * סיורים במוזיאון * סדנת יצירה לילדים להכנת תחפושת גלימה ומסיכה

* סיורי חינם לצוותים רפואיים






מוזיאון ידידי ישראל FOZ הממוקם במרכז העיר ירושלים מזמין את הקהל הרחב ליהנות מפעילות מיוחדת ומלאת ערכים ב"קיץ של גיבורים". מידי ראשון ורביעי במהלך חודשי יולי אוגוסט,  מציע המוזיאון חוויית למידה ויצירה בהשראת גיבורים אנושיים מתוך סיפורי הקמת מדינת ישראל.

מוזאון מרשים וחוויתי ביותר. מציג בצורה ברורה בעזרת מולטימדיה והדרכה מצוינת על ידי מדריך את היסטורית ידידי ישראל בעולם.‬


ביקרנו עם הנכדים לסיור מרשים של שעה אחת. אפשר גם יותר. מאד ידידותי לילדים. מרשים ומרגש! סיפור ההיסטוריה של מדינת ישראל שזור בסיפורם המרהיב של נוצרים רבים שסייעו לעם היהודי להקים את המדינה. הנכדים נהנו מאד ולמדו המון. מומלץ בחום!‬


בכל ילד או ילדה יש את היכולת להפוך לגיבור/ה, לסייע ולעזור לאחרים. סיור במוזיאון ידידי ישראל מעניק חוויה חדשנית. באמצעות טכנולוגיות שונות נפגשים המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל החל מהתקופה המקראית ועד לתקופת הקמת המדינה. לאחר ביקור וצפייה במיצגים השונים הפזורים בחללי המוזיאון, מוזמנים הילדים להיכנס למתחם היצירה וליצור לעצמם את התחפושת המושלמת לגיבור: גלימה ומסיכה מותאמת אישית.





בנוסף, מוזיאון ידידי ישראל מצדיע לצוותי הרפואה שהיוו השראה לכל תושבי המדינה בתקופה האחרונה. "צוותי הרפואה ובני משפחותיהם הם הגיבורים המודרניים שלנו ולכן החלטנו במוזיאון ידידי ישראל להצדיע להם וכמחווה לאפשר לכל צוותי הרפואה ובני משפחתם מדרגה ראשונה (רופאים/ות, אחים/ות, עובדי/ות בתי חולים קופות חולים ומד"א) ליהנות מסיור וכניסה ללא תשלום בקיץ הקרוב" אומר דניאל וואיצ'ק מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל.


כאמור, הפעילות " קיץ של גיבורים" תתקיים במהלך חודשי יולי- אוגוסט בימי ראשון ורביעי בלבד.


עלות: כניסה לילד (3-18 שנים), תושב ירושלים, סטודנט 33 ₪. כניסה למבוגר 44 ₪.  גמלאי, נכה או חיל- 22 ₪



צוותי רפואה ובני משפחה (עד 4 אנשים) כניסה חינם בתיאום מראש ובהצגת תעודה מזהה.

עלות כניסה משפחתית לסיור במוזיאון (2 מבוגרים +3 ילדים) 100 ₪.
השתתפות בסדנה  - 15 ₪ לכל ילד.

יש להירשם מראש באתר reservations@fozhc.com או בטלפון: 02-5329400





מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.

המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ. 




הביקור במוזיאון מומלץ לילדים/ות מגילאי 7 ומעלה.


המוזיאון פתוח בימי א'-ה': 10:00-18:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 17:00),

בימי ו' בין השעות 9:00-15:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 14:00)

הכניסה למוזיאון בהזמנה מראש והסיור הינו בהדרכה בלבד.

המוזיאון מוצג ב-16 שפות שונות בתיאום מראש.

כתובת: יוסף ריבלין 20 ירושלים




 

חם לכם ? מזיעים? לא צריך לטוס לחו"ל כדי להחליק על קרח  אז בואו לשחק ולגלוש על הקרח  ולהנות ממזג אויר קפוא.  

'קרחנה בירושלים' - החלקה על הקרח לכל המשפחה

התחנה הראשונה

 עד 31.8.2021

בין השעות 10:00-22:00

 

התחזית לימי הקיץ הבאים לוהטת והאטרקציה הצוננת של קיץ 2021 - 'קרחנה בירושלים' נפתחה לטובת הקהל הרחב. האטרקציה תפעל עד סוף אוגוסט ומהווה הזדמנות מצויינת להמלט מהחום בחוץ.  

ביוזמת עיריית ירושלים וחב' אריאל הוקם מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם שהובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ 4 מיליון שקלים משתרע על שטח של כ-750 מ"ר. המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.





לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה.

השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.











לרשות המבקרים עומד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, עומדים לרשות המבקרים עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה שנרכשו במיוחד על מנת לעמוד בביקוש הרב.


ראש העיר ירושלים, משה ליאון: " הקיץ הזה יהיה שמח במיוחד, מלא בפעילויות, לכל הגילאים ולכלל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים עבור תושבי ירושלים ומבקריה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מהאירועים והפעילויות הרבים שהכנו. קיץ שמח לכולם!

"


אורי מנחם מנכ"ל חברת אריאל: "מתחם ההחלקה החדש שנפתח היום מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר. לאחר שבילינו את הקיץ שעבר בבתים, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הקיץ בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".








עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67  ₪ / שעתיים 100 ₪

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,

הזמנת כרטיסים מראש באתר

 

  


                                                                         www.icejerusalem.com


לקבלת פרטים נוספים, הזמנת כרטיסים לקבוצות ו/או שירות לקוחות ניתן להתקשר לטל 03-7772030  או להשאיר הודעת וואטסאפ ניתן לפנות במייל

icejerusalem@gmail.com

ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד.

המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים כניסה אחרונה בשעה 21:00

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה