מתנת גיוס מהטבע!

 האחיינית שלי מתגייסת וחיפשתי מתנה מיוחדת במינה .היא טבעונית .מעולם לא התעסוקתי באוכל טבעוני וגם לא עניין אותי לטעום. כי זה נראה משהוא לא טעים.אבל מסיבת גיוס מתקרבת נורא רציתי לפנק אותה בארוחה ביתית טעימה ושתהיה טבעונית .ולכן בחיפושי אחרי אוכל טבעוני מצאתי את מחוברים לחיים - Vegan power .התמונות נראות מפתות וגם ארוחה בריאה ללא הנדסה גנטית.




אתם לא תאמינו. שזה לא בשרי פשוט מטורף ..והחלטתי לאמץ ולרכוש באופן קבוע .זה פשוט מושלם. גם כי אני שומרת כשרות .ואני כל פעם מתבאסת לאכול אוכל בשרי לחכות הרבה שעות. למשהוא חלבי שבא לי עכשיו...
התנסיתי ועכשיו הולכת לפנק ולהזמין את האחיינית שלי לארוחת ערב חגיגית וטבעונית.. ( נראה לי לא תאמין לי שזה טבעוני )....



מחוברים לחיים מנגישים את הטבעונות לכולם עם סדרת תחליפי בשר מבוססי חלבון סויה,ללא טיפול בהקסן.

אוכל טעים ובריא וקל להכנה. פשוט משרים ומכינים(מתכונים באתר ובעמוד הפייסבוק). מושלם לטבעונים, צמחונים, מפחיתנים ולכל מי שיש לו טעם טוב:) פיתוח ישראלי ,מוצרים מבוססי חלבון סויה.טבעיים,ללא הנדסה גנטית.

כנסו לאתר לגלות עוד אלו מוצרים יש להם . יש גם מתכונים ממליצה בחום . תשמרו על האוזון שלנו ותאכלו פעם בשבוע יום ללא בשר.אני כבר עברתי לזה ....מה אתכם ?..

 ליחצו כאן  לבקר אתר פייסבוק






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה