פסטיבל היין בעיר העתיקה



25.8-26.8 

יום רביעי וחמישי החל מהשעה 19:00 



פסטיבל היין המסורתי חוזר זו השנה ה- 15 

כ- 100 סוגי יינות ממגוון חלקות וכרמים של יקבים מובחרים, דוכני יין, גבינות בוטיק, שמני זית, קינוחים מיוחדים, דוכני אוכל ייחודיים, הופעות חיות ומיצגי אומנות צבעוניים  – מכל זאת ועוד תוכלו להנות בפסטיבל היין המסורתי שיתקיים במתחם הקטר בעיר העתיקה, באר שבע 

עיריית באר שבע פותחת לאחר שנה וחצי את שעריו של מתחם הקטר בעיר העתיקה בבאר שבע ליומיים של טעימות לצד הופעות חיות בפסטיבל היין המסורתי.  

במסגרת הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות מכ-100 סוגי יין שונים ממיטב יקבי הבוטיק בארץ ובדרום: הר ברכה, רמת הנגב, איש הפסיפלורה, דרימיה, כרמל, טפרברג, ברקן, סגל הם רק חלק מהרשימה. 

 עוד יוצגו בפסטיבל מגוון גבינות בוטיק ממחלבות בארץ, דוכני מזון מיוחדים ביניהם תפריט קולינרי מיוחד שיצר במיוחד לפסטיבל השף יקיר מסראטי, קינוחים ומאפים של מעדניית beezooועוד שפע של פעילויות. 

לצד כל זה יתקיימו מדי ערב הופעות חיות שינעימו את האווירה. בערב הלטיני יקפיצו את האווירה ההרכב הלטיני "לטין פאוור" וטרנטה גרוב מאשין ובערב הישראלי יופיעו רבע לאפריקה. 

הפסטיבל יתפרס לאורך מתחם הקטר המשתרע על פני כ- 7.5 דונם בתחנת הרכבת התורכית הישנה בשדרות טוביהו פינת עלי דיוויס. מתחם הקטר מהווה כיום מתחם לתרבות, פנאי ובילוי ייחודי בעיר העתיקה החדשה באר – שבע. 

פסטיבל היין – מתחם הקטר, העיר העתיקה באר שבע 

25-26.8, יום ד' ו-ה' החל מהשעה 19:00 בערב 

הכניסה לאירוע בעלות של 50 ₪ בלבד 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה