מותג הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN)


אריזות חדשות ושפת מותג חדשה 


עוגיות הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN), מותג הביסקוויטים מהמובילים באירופה ובקטגורית עוגיות הפרימיום בישראל, משיק אריזות חדשות ושפת מותג חדשה. 

שפת המותג החדשה אחידה לכל סדרות המוצרים של המותג ומתמקדת בחשיבה 360 על המוצר, תוך שהיא מתבטאת בהדגשת איכות המוצרים, הבחנה ברורה בעיצוב האריזה בין מוצרים עם שוקולד חלב לבין מוצרים עם שוקולד מריר וכן סימון לפתיחה נוחה וקלה של האריזות המשתלב עם עיצוב האריזה מבלי לפגום בה. הנראות החדשה של מוצרי מותג בלזן הינה מינימליסטית, אלגנטית, צעירה עדכנית ורעננה יותר, ומתכתבת עם מגמות עיצוב האריזות המאפיינות את מותגי הפרימיום בעולם כולו. ההשקה בכל העולם מלווה תחת המסר: Bahlsen by design.

בלזן הינה חברה משפחתית אשר הוקמה בשנת 1889 וכיום נחשב למותג העוגיות הגרמני המוביל בשוק העוגיות בגרמניה, הנחשב לשוק העוגיות הגדול באירופה. מפעלי בלזן מייצרים למעלה מ- 2.3 מיליארד ביסקוויטים בשנה.

מוצרי בלזן מכילים מרכיבים איכותיים כגון חמאה משובחת ושוקולד עשיר, והמותג מחויב לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר. מוצרי בלזן נמכרים ב–80 מדינות ברחבי העולם.

מוצרי מותג "באלזן" (BAHLSEN) מיובאים לישראל ומשווקים בה ע"י חברת ליימן שליסל 

אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה

גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.  באתר החברה -  www.l-s.co.ilניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה