טבחה שעועית ובשר!


התבלינים והתערובות מאפשרים להכין בקלות ובנוחות מגוון של מנות טעימות ובהן עוף, בשר, דגים, ירקות ותוספות שונות. לדוגמה טבחה מבית אימי זכרונה לברכה.

החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט, 

פפריקה מתוקה 
 תבלין פפריקה שמשדרג כל ארוחה . הפפריקה  נהדרת לתיבול והכנה של מנות מגוונות בהן בשרים, מרקים, שקשוקה, תפוחי אדמה בתנור, מרינדות ותבשילים,  בעיקר  בית טריפולי שבארון תמיד יש צנצות ענקיות של פפריקה מתוקה וגם חריפה,האמת אמא שלי היתה עושה זאת. אבל היום אנחנו יותר חכמים בגלל שזה יכול להתליע, אז היום אני קונה קצת נגמר תמיד יש בסופר. ותמיד כיף להשתמש בתבלינים טריים. 

תערובת לתיבול אורז בסגנון מרוקאי

תערובת תיבול חדשה, להכנת אורז בקלות, במהירות ובנוחות. מכילה, בין השאר, בצל מיובש, עדשים, צימוקים כהים, שקדים, חומוס הודי (צ'אנה דאל), שמן, פפריקה, מלח ותבלינים. מספיק להוסיף חצי כוס מהתערובת לכוס אורז (מתכון מנצח בגב האריזה). מחיר: 15.90 ש"ח (לאריזה במשקל 140 גרם).

"שמיר":
100% עלי שמיר מיובשים. מתאים למבחר מאכלי בשר, עוף, דגים, פשטידות, מאפים חלביים ומבחר תוספות כמו תפוחי אדמה, פסטה ועוד. מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (למיכל במשקל 25 גרם).


"ממרח טאפנד זיתים ירוקים":
מתאים לתיבול סלטים קרים או חמים, לכריכים ולטוסטים, לפסטות ועוד. מכיל בין השאר זיתים ירוקים, שמן זית, שמן קנולה, תבלינים, סוכר, רכז לימון ועוד. מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (לצנצנת במשקל 180 גרם)


טְבֶּחָה כמוּניָה – נזיד שעועית ובשר

תבשיל בקר טריפוליטאי בבישול ארוך שמשלב בתוכו שעועית, המון פפריקה  והרבה מאוד שום

טבחה בטריפוליטאית זה תבשיל ויש עשרות סוגים: טבחה בל קרעה (עם קישוא) או טבחה בל סלק או הטבחה כמוניה, שבאותה מידה יכול היה להיקרא טבחה .הכי טעים לקחת לחם שחור שלם לחתוך את הנשיקה .להוציא את הקרום הלבן ולמלא בטבחה יאמי הכי טעים בעולם !

3 כפות פפריקה נפטון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה