בואו להיות מעצבי פנים בכמה דקות עבודה!

 עכשיו גם אתם תוכלו לעצב לבד את הבית רק בעזרת מחשב, עכבר ומקלדת. ברוכים הבאים ל-VOXBOX

VOX היא רשת הריהוט לכל הבית שמאפשרת לכם בעזרת תכנת VOXBOX שפיתחו בלעדית וקיימת רק אצלם, לעצב לבד את חללי הבית. בעזרת האפליקציה, שהיא תכנת עיצוב-פנים חדשנית וגם חינמית, תוכלו בקלות ובלי אדריכל צמוד, לעצב לבד את בית חלומותיכם. וזאת בזמנכם הפנוי שרועים על הספה בבית. לא תאמינו כמה זה פשוט וקל ממש כמו משחק. אפילו תוכלו להשוויץ לחברים ובני משפחה בתוצאות המדהימות ולהתגאות במעשה ידיכם. הקץ לוויכוחים ולריבים עם הילדים, עכשיו גם הם יוכלו לעצב לבד את החדרים שלהם. בואו ניכנס לאפליקציית VOXBOX



VOX היא ענקית הריהוט המעוצב מפולין הקיימת מזה כ-30 שנה ונמצאת בפריסה עולמית. אין מדובר בעוד "חנות רהיטים" כי פה תמצאו קונספט עיצובי ושיווקי שונה מכל מה שהכרתם. את מגוון המוצרים מפתחים מעצבים, פסיכולוגים, אנתרופולוגים, וסוציולוגים במטרה להגיע לפתרונות מעוצבים אולטימטיביים לכל חדרי הבית. בעזרת האפליקציה שהיא בחינם, אתם מוזמנים להיות המעצבים של עצמכם ולעצב את הבית לבד, בזמנכם החופשי, עם הבעל והילדים. קל פשוט ויעיל.

ב-VOX תמצאו ריהוט לכל חדרי הבית כולל חדרי שינה, סלון, חדרי נוער https://www.vox.co.il/vox-%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D

חדרי תינוקות https://www.vox.co.il/vox-baby ואפילו ריהוט למשרד. ובנוסף, אביזרים מעוצבים, גופי תאורה, וחפצי קישוט ואמנות לטוטל לוק מעוצב. מנעד האפשרויות הוא עצום ובלתי נגמר. מוזמנים להיכנס לאתר www.vox.co.il

בנישת "חדרי הבית  הציבוריים" תמצאו שפע אפשרויות, כמו קולקציית Nature המבוססת על טבע וחופש. שפע של פרטי ריהוט בעץ ולבן, ריהוט קלאסי אלגנטי, עדין, מרגיע ויוצר אווירה של חופשה כפרית בהרים.

*לשים תמונה מקולקציית nature

קולקציית Concept היא אחת מהקולקציות המיועדות לחדרי הילדים והנוער. רהיטים בלוק צעיר ורענן, עם אלמנטים קוליים שמתאימים לגיל. וכשהנער יגדל תמיד תוכלו לשנות חזיתות וצבעים ולהפוך את החדר העכשווי, לחדש, כזה שיתאים לצרכים החדשים. 

*

והקולקציות לתינוקות שהיא הנישה החזקה ביותר של הרשת בגלל ההיצע, היופי, האיכות ובגלל המחיר האטרקטיבי שמתחרה עם כל אחת מהרשתות בתחום. קולקציית Vintage היא אחת מהיותר נחשקות ובסגנון "רטרו". ניתן לשלב צבעי פסטל בחזיתות המגרות, במיטה, ופירטי רהיט נוספים ואת הכול לעצב לטעמכם. הקולקציות לתינוקות גדלות עם הילד ומותאמות לצרכיו עד לגיל 7, כמו הפיכת המיטה למיטת מעבר, את שידת ההחתלה https://www.vox.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%AA%D7%9C%D7%94 לשידה מעוצבת ועוד. 

*לשים תמונה קולקציית Vintage


רוצים להתחיל לעצב? בואו נתחיל

כל שצריך זה מחשב, מקלדת ועכבר בעזרתם תעצבו את חללי הבית לפי הטעם והצרכים שלכם. תוכלו לטייל בין החדרים, לראות אותם בתלת ממד, ולהתרשם איך הם יראו במציאות. כמובן שניתן לקבל יעוץ מקצועי מהצוות של VOX שיעזור לכם במתן פתרונות ועצות יעילות לעיצוב, וכל זה כלול בשירות חינם ללקוחות.

אז בואו נתחיל, נכנסים לאפליקציה (ראו לינק לאפליקציה בסוף הפסקה) שהיא חינמית, ויוצרים את החדר אותו אתם רוצים לעצב על פי המידות האמיתיות. תמצאו באתר צורות חדרים מוכנות, ואם יש לכם חדר משוגע, אל דאגה, הכול אפשרי. משלבים בחדר שיצרתם פתחים, חלונות, דלתות ונישות, ולא לשכוח לקבוע את גובה התקרה, כדי שלא תבחרו ארון גבוה מדי. עכשיו כשהבסיס מוכן, יוצאים לדרך.

התחילו לסדר. כנסו לאתר ובחרו את הרהיטים שאתם אוהבים. מומלץ להתחיל עם אלו הצמודים לקירות ואחריהם את רהיטי הפנים. הזיזו, שנו, נסו אחרת עד שתהיו מרוצים. אין לכם דמיון? אתם לא בדיוק יודעים איך? אל דאגה, המעצבים של VOX יצרו במיוחד בשבילכם חדרים מעוצבים להשראה מהם תוכלו לקחת רעיונות. טיפ חשוב! עצבו כמה אפשרויות ובסוף התהליך בחרו את השתיים הטובות ביותר ואיתן תתקדמו. 

אחרי שעיצבתם, הזזתם, הכול במקום ואתם מרוצים – מגיע שלב יצירת האווירה. 

שלבו חיפויי רצפה .כמו פרקטים פולימרים עמידים למים, וחיפויי קירות פולימרים https://www.vox.co.il/kerradeco  אם לא ידעתם אז VOX מתמחים גם בחיפויי רצפה וקיר ובמחירים תחרותיים לשוק. ניתן לצבוע את הקירות בצבע המועדף, לשחק עם גוונים, לשלב צבעים שונים לשביעות רצונכם. 

צרו את האווירה המתאימה בעזרת אמצעים העיצוביים שתמצאו באתר, גופי תאורה, תמונות, פסלים, פריטים עיצוביים שונים, ואפילו עציצים. והכל במחירים מעולים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה