ידעת שתינוקך הוא vib?

 כל אמא  החלום שלה שהילד יקבל טיפול vip בכל רגע בחיים. אז בעניין החיתול שזה משהו שמקבל מרגע יוולדו פה נכנס החיתול החדש שנקרא vib  שפרוש המילה
vib _ very important baby  .
  
מה יש בחיתול החדש? בהאגיס מאמינים שתמיד יש מה לחדש ומה לעשות בכדי שהתינוקות ישארו יבשים לאורך זמן והמגע ממש נעים כמו מגבת קטיפה נגעתי ומששתי ובדקתי במו ידי תענוג אמיתי כיף של חיתול ממש הטופ של החיתולים.
אקסטרא מפנק אקסטרא סופג אקסטרה אכותי
  •  מעטפת חיצונית אוורירית ומלטפת המאפשרת לעור התינוק" לנשום"
  • שכבה פנימית ייחודית, רכה ונושמת, המסייעת בהגנה על עורו העדין של התינוק
  • טכנולוגית quick Dry  המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק
  • מותנית רכה וגמישה במיוחד להתאמה מיטבית לגוף התינוק
  • גזרה ייחודית המותאמת לגוף התינוק





חוגלה קימברלי משיקה חיתולי סופר פרימיום תחת המותג האגיס:
Huggies Extra Care
חיתול רך ונושם המעניק "אקסטרה" הגנה לעור התינוק!

חוגלה קימברלי, משיקה תחת המותג המוביל האגיס, חיתול סופר פרימיום חדש Huggies Extra Care, אשר יוצע למכירה לצד חיתולי האגיס Freedom dry. החיתול החדש הינו החיתול הטוב ביותר של האגיס, הוא פותח במשך מספר שנים על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של חוגלה קימברלי בשיתוף עם מעבדות קימברלי קלארק העולמית ומביא עימו פריצת דרך נוספת ומשמעותית בשמירה על עור תינוק.

Huggies Extra Care מעניק את הפתרון האולטימטיבי בטיפוח, הגנה ושמירה על עורו העדין של התינוק. בדיוק לשם כך, יוצרו עבור החיתול החדש מעטפת חיצונית, אוורירית וייחודית המאפשרת לעור התינוק "לנשום" ושכבה פנימית חדשה, רכה ומפנקת להגנה מושלמת על העור.

בנוסף, חיתול Huggies Extra Care מגיע עם טכנולוגיית ה- Quick Dry הקיימת גם ב- Freedom dry והמאפשרת שמירה על עור התינוק יבש ומותנית רכה גמישה הייחודית רק להאגיס להתאמה מרבית לגוף התינוק.

החיתול החדש נבדק בישראל וזכה לתגובות נלהבות ונמצא כחיתול המועדף בכל הפרמטרים המשמעותיים בהשוואה למתחרים באותה בדיקה.

סדרת Huggies Extra Care  תשווק לצרכנים ברמת מחיר גבוהה יותר בהשוואה לסדרת Freedom dry  בשל הטכנולוגיה הייחודית וחומרי הגלם המתקדמים בשכבה הפנימית והחיצונית המאפשרים לעור התינוק "לנשום"  ובכך מסייעים בהגנה על עורו העדין.


החיתול החדש ישווק במידות: 3, 4, 5. להשיג ברשתות השיווק והפארם




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה