מועדון גריי יהוד

מועדון גריי יהוד

אתמול הייתי בהופעה של רותם אבוהב הופעה מצחיקה.סיפרה על בעלה הילדים ועל איך הכירה את בעלה.ואפילו בסוף המופע . הקריאה מכתב שבעלה חייב אותה להקריאולהשמיע  את הצד שלו בזוגיות.
רותם אבוהב במופע סטנדאפ שלא תרצו להחמיץ - אישי, נשי, חושפני ומצחיק. השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב תכניס אתכם לחיים שלה בדרכה האמיתית, המרגשת והמצחיקה עד דמעות. בואו לזהות את עצמכם בסיטואציות מעולם הזוגיות, המשפחה, ההורות והחיים בכלל, והכל דרך נקודת המבט המיוחדת של רותם.

אתמול נסעתי עם בעלי להופעה במועדון הGRAY  ביהוד.  לא חייבים לנסוע למועדון בתל אביב כדי להרגיש WOW אפשר ומומלץ לנסוע למועדון גריי יהוד. כיף  שיש מקום כזה קרוב בשבילי בכל אופן.חוויה לנסוע למועדון שהוא לא נמצא דווקא בלב תל אביב. שהמועדון נמצא במקום שקט קרוב לבית שלי חמש דקות נסיעה. הגענו מצאנו חנייה   בקלות ועוד חינם. אין פקקים  ממש חווית הנסיעה לשם והמיקום ממש מצא חן בעניי.כשהגענו למקום  נפעמתי מהיופי והתכנון של  המקום. יש מקום עליון עם ספות נוחות לישיבה. והמלצרית רשמה את שמנו וכך כשביצענו הזמנה אמרה את שמי שזה מרגיש נעים כאילו היא כבר מכירה את הלקוחות שזה ממש נחמד . האוכל לא כשר כך שרק התגרינו מהריחות ולא טעמנו את האוכל אבל לפי מה שראיתי מסביבי ושומעת דברים על האוכל אנשים נהנו ואמרו שהאוכל טעים. 
הינו בר הופעות חיות אשר מארח ונותן בית חם ובמה לאומנים ואנשי תעשיית המוזיקה על כל גווניה.
GRAY מציע מקום גדול ומפואר עם הגברה תאורה ועיצוב חדשני ומתקדם הכולל תפריט עשיר במיוחד.









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה