מתנות לחנוכה

חנוכה חג האורות והמתנות!
Cool מבית טלבר פופ מציעים מתנות לילדים לחג החנוכה
אין כמו החגים שלנו .מלאים בחגים וכך מלאים ברכישות מתנות לילדים ולנכדים. אצלנו נהוג לתת דמי כיס בחנוכה ובפורים. אז במקום לתת כסף נותנים מתנות ובשאר חגי ישראל נותנים סתם בשביל הכייף.
 היות והנכדה שלי תמיד אוהבת "לעזור"  אז העברתי לה את הגיהוץ נתנה לי מרחב לשעה תמימה למשחק בבגדים ובגיהוץ לשחק במשחק החדש היא נורא התלהבה  מהשולחן גיהוץ ומהמגהץ שזה ממש דומה לאמיתי .איזה כייף לקבל מתנות כאלה ואיזה כייף לתת . ולראות את החיוכים המתוקים של הנכדה המקסימה שלי שתמיד אוהבת לעזור.

ורוצה להיות כמו אמא.היא רואה אותי מגהצת ורוצה גם.  אז ערכה זו הערך שלה רב יותר בעניי כי מחשש שתכווה ממגהץ אמיתי חם בגלל עקשנותה לגהץ. היא תשמח מאוד לקבל את המשחק הזה שממש דומה לאמיתי אני התאהבתי בערכה הזו.
והנה כמה הצעות למתנות לחנוכה במחיר שווה לכל כיס.שכל ילד וילדה ישמחו לקבל.

ערכת הגיהוץ שלי
הערכה מכילה: מגהץ, שולחן גיהוץ, 2 קולבים, סלסלת כביסה ואריזה לאבקת כביסה.
מלווה באור ובצליל.
מתאים לגילאי 3 ומעלה
מחיר: 80 ₪
מכונת הכביסה שלי
הערכה מכילה: מכונת כביסה, 2 קולבים, סלסלת כביסה ואריזה לאבקת כביסה.
מלווה באור ובצליל.
מתאים לגילאי 3 ומעלה
מחיר: 50 ₪
מי זריז בפטיש
משחק מצחיק ומשעשע לזריזים בלבד!
מכים על ראשו של היריב בהצלחה, ראשו מזנק החוצה. אם היריב שלך מקבל מכה, אתה תהיה המנצח. מטרת המשחק לתרגל יכולות תגובה וזריזות ידיים.
מתאים לגילאי 3 ומעלה
מחיר: 50 ₪
עץ הכדורים
מטרת המשחק: להקפיץ את הכדורים ולהכניסם אל תוך הסלסלאות התלויות על העץ.
מתאים לגילאי 5 ומעלה.
מחיר: 50 ₪


ניתן להשיג: www.telbar.co.il  , ובחנויות המובחרות למשחקי ילדים. המוצר התקבל לסיקור.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה