הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA



מלון וולדורף אסטוריה ירושלים- מציג את סלון היופי היוקרתי ספירה





הוזמנתי השבוע לאירוע נוצץ ומושקע לסלון היופי SAPHIRA, 

.


בוטיק  SAPHIRA נמצא בתוך מלון וולדרוף אסטורייה. ירדתי בגרם המדרגות הפונות לקומת התחתונה ונפעמתי מהעיצוב המדהים והיופי והיוקרה ששידרה מכל פינה. המתחם חדש המתפרס על פני 170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה, הריהוט יוקרתי וציוד מיוחד שהגיע ביבוא אישי לשמונה עמדות עיצוב השיער, חדר מניקור פדיקור וחדר אח"מים בעיצוב מיוחד. ממש חלומה של כל אשה .

סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום הבלעדי בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA אותם צורכים רבבות אנשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.


מי זו saphira?. ספירה גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער.

היא עלתה לארץ  ויחד עם בעלה אביעד גרינברג הם פיתחו את המותג.השם ספירה מלשון ספירת העומר.נולדה ספירת העומר.

הזוג הצעיר פיתחו נוסחה ייחודית ורקחו מוצרים יוקרתיים לטיפוח ועיצוב השיער.


הם משווקים בכל העולם.והנה יש לכם מוצרים מדהימים 

חשוב לדעת כי מוצרי ספירה מורכבים מ- 26 מנרלים פעילים מים המלח.

חומרים אלו מרפאים את כל סוגי השיער.וגם יש להם קרמים שעוזר לאקנה אצל מתבגרים.

אני השתמשתי בבוץ המינרלי  המדהים מבית ספירה, מגע השיער לאחר השימוש היה מגע של משי.נספג בקלות. והשיער נשאר רך ונעים לאורך זמן.







התפנקנו בפיין לשיער התמרחנו בקרמים מעולים אכותיים יוקרתיים.וריח של ספא מפנק. אם בא לכם להתפנק אז זה המקום לקבל פינוק אמיתי הכל מהכל מרוכז במקום אחד.פדיקור מניקור פיין לשיער תסרוקת ועוד.



הנה חלק מהמוצרים שהתנסנו בהם :



בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)




שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)





שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪

ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה


http://waldorfastoria3.hilton.com/





Tel: +972-2-5423333


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה