בחירת מוצר השנה שלי סטיבייה של מרמולייט

בחירת מוצר השנה  סטיבייה של מרמולייט

האבקה הלבנה הדקיקה טעימה בטירוף קמצוץ ממש קטן כמו מלח וכל כוס קפה שלכם או תה יהיה מתוק כאילו שמתם שתי כפיות סוכר. אני בחרתי באבקה הלבה הזו החלפתי את הסוכר הלבן והלא בריא למשהוא בריא באמת,
אני בחרתי את סטיביה של מרמוליט אני מטפלת בילדים והגדולה שלהם חלתה בסוכרת נעורים  וכמו כל הילדים גם היא אוהבת מתוק ונורא קשה היה לחיות בלי המתוקים אז כשגיליתי שיש סיטביה ואפשר להשתמש בזה כמו סוכר וזה טיבעי ואפשר גם לאפות וגם לבישול ולכל דבר נורא שמחתי להכין אוכל שגם היא תוכל לאכול ממנו  הסוכר הלבן כל הזמן חששתי מלהשתמש בו כי הוא לא בריא . 

 ועכשיו כשיש את סטבייה צמח שממנו מכינים אבקת סוכר נורא שמחה להשתמש בו גם אצלי בבית קיבל מקום של כבוד מתוך מאמר שמצאתי באינטרנט  אמית יאדאב מרפא ברפואה הודית מסורתית: "חולי סוכרת יכולים להשתמש בעלים כתחליף לסוכר. העלים המתוקים האלה מספקים טעם של סוכר ללא העלאת רמת הסוכר או הגלוקוזה בגוף. מלבד זאת העלים האלה טובים גם לחולי לב, כיוון שהם מרגיעים את פעולת הלב וכלי הדם".



סטיביה iStockphoto
סטיביה iStockphoto
סטיביה (Stevia)
זהו ממתיק הצובר פופולאריות רבה, כתחליף טבעי ללא קלוריות לממתיקים מלאכותיים. אם יש לכם בעיות שומן אוסוכר, סטיביה יכול לשמש תחליף לממתיקים טבעיים אחרים. אין בו קלוריות, הוא משפיע מעט, אם בכלל, על רמות הסוכר בדם, ומחקרים הראו שהוא בטוח לצריכת בני אדם.

אם אתם חייבים ממתיק, זהו כנראה הממתיק הבטוח ביותר מכיוון שהוא הפחות מעובד ויש לו המתיקות הגבוהה ביותר יחסית לכמות הפחמימות שבו.

השימוש בסטיביה
ממתיק הסטיביה מוערך כמתוק פי 300-200 מסוכר, כך שמעט ממנו מספיק להרבה. למעשה, לקמצוץ שלו תהיה אותה השפעה כמו לכפית סוכר. סטיביה הוא החלופה הטובה לתיבול סלטים ולהמתקת משקאות. בהתאמות נכונות ניתן להשתמש בו גם לאפייה, למרות שחסר לו הנפח שיש לסוכר וקשה יותר לעבוד איתו. תגלו גם כי מינים מסוימים של סטיביה מרים יותר מאחרים. צריך להתמחות בשימוש בסטיביה, אך ספרי בישול רבים יוכלו לעזור לכם בכך. ספר פופולארי הוא 'בישול עם סטיביה' (The Stevia Cook Book) של דונה גייטס (Donna Gates) וד"ר ריי סהליאן (Ray Sahelian).

יתרונות הבריאות בסטיביה
יותר מ-1,500 שנה השתמשו תושבי פרגוואי ומדינות נוספות בדרום אמריקה בצמח הסטיביה כמרפא לסוכרת ולמחלות חניכיים. מאות שנים גם השתמשו בו לריפוי מחלות אחרות, ביניהן בעיות של סוכר בדם. למעשה, מחקרים הראו כי הסטיביה מייצב או מוריד את רמות הסוכר, תורם למניעת חורים בשיניים ועשוי להועיל גם בטיפול ביתר לחץ ד
://www.youtube.com/watch?v=3tG8kOJ1ZVw&list=UUWln7TPxvaIX5VrYM71XrBA כנסו ללינק אני מופיעה בפרסומת הזו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה