זמן עולה כסף

 אפליקציית הפקדת ציק של לאומי  זוכה בקטגורית  מוצר השנה 2014

 גרתי ברמת גן כ30 שנה סניף הבנק שלי היה ממש מרחק הליכה של 10 דקות ובשבילי זה הי מין טיול הייתי הולכת ברגל לסניף הקרוב היום לפני שנתיים עברתי למושב זיתן , והסניף שלי התרחק ממני אני לא קרובה אליו לא בהליכה וגם לא ברכב כי אני לא ניידת, אבל העולם תמיד מחייך אלי אפילו לא היה סופר במושב הקניות היו צריכים להעשות בלוד עכשיו  יש סופר . והבנק פשוט התקרב אלי ממש לתוך כף ידי מפקידה ציק דרך אפליקציה , החיים הטובים אצלנו במושב,

שירות הפקדת שיק בסלולר הוא שירות חדשני ובלעדי בבנק לאומי, והוא עולה לראשונה במערכת הבנקאית בישראל. אנחנו נכנסים אליו צעד אחר צעד. בשלב זה, סכומי ההפקדה מוגבלים ל 10,000 שקלים לשיק בודד ועד סכום כולל של 24,000 שקלים ליום.


 איזה כיף להפקיד ציק בקלות כזו מבלי ללכת ולעמוד בתור ולבזבז זמן יקר מתי שרוצים  בזמן שמתאים לכם  שרות יוצא מין הכלל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה