פתרון פרקטי לאכסון חומרי הניקוי

לקראת ניקיונות הפסח
 חברת "קסבומבר" מציעה פתרון אידיאלי לאחסון חומרי הניקוי בצורה יעילה ופרקטית לשימוש

חברת "קסבומר" הגרמנית מציעה במשיכת יד אחת פתרון אלגנטי וחדשני לבעיית אכסון חומרי הניקוי לקראת "חג הניקיונות".



לקראת הניקיונות של פסח, בתים רבים מצטיידים בחומרי ניקוי חדשים ובכמויות גדולות שלעיתים יוצרות תחושת חוסר סדר וניקיון רק מנוכחותם המעיקה בבית ובמטבח.
רשת "יעד פרזול", נציגתה הבלעדית של חברת kessebohmer "קסבומבר" הגרמנית, פטנט חדשני – "ניקיון בתנועה" המצטרף לליין פתרונות לאכסון בתנועה. מדובר במזווה הניקוי הנשלף- פתרון פרקטי המשדרג בנוחות את הניקיונות של פסח.

המזווה הנשלף לחומרי ניקוי מיועד לאחסון נגיש לעין וליד של חומרי ניקוי, בכך  שמותאם לארונות התחתונים של המטבח. המתקן מחובר לחלק התחתון בארון כך שכשפותחים אותו הוא נשלף באופן מלא, ובמשיכה אחת רואים את מגוון חומרי הניקוי, במשיכה שניה שולפים כל אחד מצדדי המזווה, כך שניתן ללכת עמו לכל מקום בבית.
המזווה יוצר הפרדה מוחלטת בין חומרי הניקוי ליתר כלי המטבח תוך ניצול מקום מקסימלי המיועד למגוון פריטי הניקוי. המדפים נשלפים בקלות ונוחים לנשיאה ממקום למקום. חלוקתם הפונקציונלית של התאים במזווה, מאפשרת בקרה על כול הפרטים המאוכסנים במדפים, ונגישות  מכל הכיוונים. המזווה הנשלף מגיע עם סטנד לכימיקלים בעל תא אחד , שניים או שלוש תאים. מחיר לצרכן: נע בין 670 שקלים- 1000 שקלים.

המותג kessebohmer מיוצג בישראל בלעדית על ידי "יעד פרזול".
 "יעד פירזול" משווקת את מגוון מוצריה למפעלי תעשיית הרהיטים, נגריות, לרשתות עשה זאת בעצמך הגדולות בארץ  ול- 82 חנויות פירזול מורשות  ברחבי הארץ.
לחברה 4 חנויות דגל: הרצליה פיתוח, תל אביב, ראשל"צ וקריית ביאליק.
אתר האינטרנט והחנות הוירטואלית החדשה של החברה: www.pirzul.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!