"אהבה מהגילוח הראשון"

"אהבה מהגילוח הראשון"
XBlade מותג סכיני הגילוח ששובר את מחירי הגילוח בישראל,
משיק סכין חדש לנשים, לגילוח מפנק במחיר משתלם במיוחד!
לאחר ההצלחה המרשימה שהציגה חברת אקסבלייד בשנה החולפת, בה הצליחה לקצץ בהוצאות הגילוח של עשרות אלפי גברים בישראל, החברה החליטה שהגיע הזמן לבשורה חדשה – סכיני גילוח איכותיים המותאמים גם לנשים, באיכות גבוהה תוצרת גרמניה, בכחצי ממחיר השוק, הנשלחים עד בית הלקוח. הסכינים משווקים ונמכרים דרך אתר האינטרנט הייחודי XBlade.co.il שכבר זכה לשבחים רבים בתעשייה.
סכיני הגילוח הנשיים של XBlade כוללים ראש גילוח גמיש במיוחד, המתכוונן לקימורים הנשיים, שפותח במיוחד כדי לאפשר גילוח קרוב בכל אזור אינטימי בגוף. ראש הגילוח הגמיש מספק גילוח חלק, שאינו מפספס אף שערה, גם באזורים הקשים והבלתי נגישים. ידית הסכין נשית ואלגנטית, בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה בסביבה רטובה. בנוסף, כל ראש גילוח מצויד בפס האלוורה המאפשר ללהבים להחליק על פני העור ותורם לריכוך והרגעת העור בזמן הגילוח.
המחירים לסכיני 5 להבים רב-פעמיים EMERALD OCEAN:
22₪ לערכה של ידית וסכין, 35 ₪ בלבד לרביעיית החלפה – והמשלוח חינם.
קרן רגב מנכ"לית XBlade: "בשנה שחלפה מאז ההשקה המוצלחת של סכיני הגילוח הגבריים, מצאנו להפתעתנו כי מתוך עשרות אלפי לקוחותינו, כ-20% הינן נשים, אשר התנסו תחילה בסכין דרך בני זוגן ובהמשך הפכו ללקוחות בעצמן. הבנו, כי גם לנשים יש צורך אמיתי בסכין מעולה במחיר משתלם וכי צורת הקנייה דרך הרשת מתאימה להן במיוחד".

תחת ניהולה של קרן, ההשקה של הסכין הנשית מתבצעת בסימן 'הכח להעז':
1.      להעז ליזום: חברת אקסבלייד הוקמה ע"י שני יוצאי הייטק, גבר ואישה, שעזבו משרות בטוחות ומשכורות נוחות, בשביל להקים משהו חדש ויוצא דופן.
2.      להעז לייצר אלטרנטיבה: בשוק שנשלט ע"י מונופול, הגיע הזמן למחירים הוגנים, בלי להתפשר על האיכות, על רמת השירות ובנוסף לכך, נוחות במשלוח חינם עד הבית.
3.      להעז לחשוב: שיווק המסורתי של טיפוח מחפש מודלים אידאלים של יופי, אנחנו מאמינים במודל של אישה האמיתית (ולא את מי שאומרים לה שהיא צריכה להיות).
4.      להעז לצאת מהארון: שיווק מסורתי של מוצרי הסרת לנשים מתעלם מתהליך הגילוח ומתמקדם בתוצאה (בשונה משיווק גברי). אנחנו כאן גם בשביל להוציא את הגילוח הנשי מהארון. 




קצת אנקדוטות מההיסטוריה הסוערת של הגילוח הנשי
גוף נשי חלק משיער היה ככל הנראה, אידיאל היופי גם ברוב התרבויות העתיקות:
·         במצרים העתיקה נשים גילחו רגליים והשתמשו במשחות עשויות מחומצות וסיד שרוף
·         בהודו העתיקה נהגו למרוח על שיער הגוף תערובת שכללה סוכר, לימון ומרכיבים טבעיים אחרים ואז הסירו את השיער באמצעות משיחה של רצועת בד
·         נשות יוון ורומא העתיקה נהגו להסיר שיער עם הגעתן לבגרות והציעו אותו כמנחה לאלים
·         בימי הביניים באירופה המראה החלק היה באופנה ורשומות מהמאה ה-13 שנמצאו בצרפת מצביעות כי סכינים להסרת שיער היו פריט ההכרחי לכל אישה
·         על פי המקורות היהודיים נשים היו נוהגות להסיר שיער בבית השחי ובית הערווה ובהתאם לכך נקבעה ההלכה כי מעשה זה אסור על גברים משום "לא ילבש גבר שמלת אישה".
·         האופנה החלקה בתקופה המודרנית החלה בשנות העשרים של המאה שעברה, שעה שחצאיותיהן של נשי המערב החלו מתקצרות והופיעו להקות הקאן-קאן והקברט. לפני כן נשים מהוגנות לא חשפו יותר מאשר את אמות ידיהן ולא היה צורך בהסרת שיער.
·         נשים אמריקאיות לא נזקקו לגילוח בית השחי עד 1915 מאחר ואף אחד לא ראה אזורים מוצנעים אלו. באותם ימים, אפילו המונח 'בית שחי' נחשבה כמילה מגונה. פרסומת במגזין האופנה  Harper's Bazaar לשמלה ללא שרוולים שינתה את ההיסטוריה ,כאשר המליצה שכדי ללבוש את השמלה היטב - מומלץ להסיר "Objectionable hair". מרגע זה, ההמלצה הפכה לצו אופנתי ושיער בבית השחי הפך להיות כל-כך המאה הקודמת.

זוהי המודעה שבמאי 1915 לימדה את הנשים שצריך לגלח גם את בית השחי.
כאילו שלא היו מספיק בעיות גם בלי זה.
מציג את 09 Aya Wind.jpg  






קצת מספרים על נשים, גברים והשיער שביניהם:
·         נשים מתחילות להתגלח בממוצע בגיל 14, גברים בגיל 15.
·         אם אישה מתחילה לגלח את שיער גופה בגיל 14, היא תגלח אותו 4,160 פעמים במהלך 40 השנים הבאות!
·         נשים מגלחות שטח רחב פי 9 מהגברים.
·         בממוצע נשים מתגלחות 11 פעמים בחודש- גברים כ-24 פעמים.
·         בממוצע, ברגלי אישה ובבית השחי שלה גם יחד, מספר שערות כמו בזקן הגבר.
·         כשג'וליה רוברטס נופפה להמונים וגילתה בית שחי שעיר, רבים ממעריציה נחרדו.
·         קצב צמיחת השיער בבית השחי אצל נשים כפול כמעט מזה של שיער הרגליים.
·         האישה עם הזקן הכי ארוך בעולם היא ויויאן ווילר מאילינוי, שגידלה זקן באורך 28 ס"מ. אביה טוען כי היא החלה להתגלח כבר בגיל 7.

הסכינים של XBlade
EMERALD OCEAN - הסכין הנשית 5 להבים | ידית וסכין: 22₪, רביעיית סכינים: 35₪
DEEP BLACK - הסכין הגברית 5 להבים   |  ידית וסכין: 23₪, רביעיית סכינים: 36 ₪
FRESH GREEN - סכין יוניסקס 3 להבים  |  ידית וסכין: 20₪, רביעיית סכינים: 29₪

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה