הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה של ישראל 2014

הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה של ישראל 2014
הערב בתל אביב הוכרזו המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2014 כפי שנבחרו על ידי הצרכנים הישראליים * את תואר "החברה החדשנית של השנה" חלקו השנה שתיים: שופרסל וקבוצת שטראוס ישראל, עם חמש זכיות כל אחת * בפרס "חברת החלב החדשנית של השנה" זכתה תנובה שארבעה ממוצרי החלב שלה זכו בפרסים * בפרס "חברת מוצרי הצריכה החדשנית של השנה" זכתה פרוקטר אנד גמבל, שארבעה ממוצריה זכו בפרסים * לוגו הזהב של מוצר השנה הוענק ל-AHAVA בקטגוריית הקוסמטיקה היוקרתית
פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, והערב, בטקס חגיגי שנערך זו השנה התשיעית בישראל, הוכרזו  מוצרי השנה בישראל לשנת 2014 - המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל, שערך מכון המחקר קנטאר מדיה (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים!) באופן זהה לזה הנערך בכל העולם.
בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות בו השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי תקשורת, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה: בשנת 2014 נשבר שיא הזכיות בתחרות בארץ כשחולקו 58 פרסים למוצרים ולשירותים החדשניים המשווקים בארץ, החל ממוצרי חלב, דרך משקאות, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, וכלה בשירותים ובמוצרי חשמל.
בין המוצרים הזוכים  סדרת אבקמול של טבע (אבקה למציצה להורדת חום לילדים), סדרת גבינות צהובות נעם ללא חומר משמר של טרה, סדרת הטיפוח הייעודית לגבר 'דאב מן', שירות הפקדת צ'ק בסלולר באפליקציית לאומי, אפליקציית הקמעונאות של סופר-פארם, סדרת מכונות הכביסה LG 6 motion ,בר הסודה החדש של תמי4 Bubble Bar, תוכנית הסלולר של YouPhone ועוד.
במקביל למוצרים הזוכים הוכרזו שתי החברות שחלקו השנה בתואר "החברה החדשנית של השנה". בתואר חלקו שתיים: שופרסל וקבוצת שטראוס ישראל, שהוכתרו בתואר המיוחל לאחר שכל אחת מהחברות גרפה חמישה פרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות.
חברות נוספות שבלטו השנה היו תנובה, שהוכתרה בטקס ל"חברת החלב החדשנית של השנה" לאחר שארבעה ממוצריה זכו בפרסים, חברת  פרוקטר אנד גמבל שזכתה בתואר "חברת מוצרי הצריכה החדשנית של השנה" בזכות ארבעת פרסי מוצר השנה שבהם זכו מוצריה, וסופר פארם וחוגלה וקימברלי עם שלושה פרסים לכל חברה.
השנה גם הוענק לוגו מוצר השנה מזהב לזוכה בקטגוריית טיפוח הפנים היוקרתי: סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA.
"פרסי מוצר השנה מהווים כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", אומרת אתי עמיעד, מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל: "מניתוח המוצרים והשירותים שהוגשו השנה לפרסי מוצר השנה ניתן לזהות מספר מגמות מעניינות הקשורות בחדשנות: מועמדים הוגשו וזכו השנה יותר מוצרי מזון שהחדשנות שלהם היא מעולמות הבריאות: מוצרים ללא גלוטן, מוצרים עם פחות נתרן, מוצרים ללא סוכר וכדומה – הנותנים מענה לטרנד הבריאותי. עוד אנו רואים גידול משמעותי בזכיות בקטגוריות מתחום השירותים: ביטוחי בריאות, שירותים פיננסיים, אפליקציות לסלולר, תוכניות להטבות וכדומה – דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל. בנוסף – אנו רואים גידול משמעותי במועמדויות ובזכיות של מותגים פרטיים של קמעונאיים כדוגמת שופרסל וסופר-פארם, שהטמיעו אסטרטגיית מותג פרטי, ששמה במרכז את הצורך להציע לא רק חדשנות שאינה קיימת בקטגוריה אלא במקביל גם להציע אלטרנטיבות למותגים איכותיים קיימים אבל במחיר נמוך ומשתף
מטרת הפרסים היא אחת – לעודד חדשנות, על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.
איך נבחרים המוצרים?
  1. בכל שנה, בכל מדינה [מעל 30 מדינות שונות], משווקים מגישים כמועמדים את המוצרים ואת השירותים החדשניים ביותר שהשיקו במדינה באותה שנה.
  2. צוות מומחים עצמאי, המוקם בכל מדינה, ומורכב ממומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה מדרג את המוצרים ואת השירותים המועמדים ומחליט מי מביניהם הוא חדשני מספיק על מנת לעבור לשלב הבא. בישראל, עמד השנה בראש צוות המומחים פרופסור יעקב הורניק, מחבר ספרי השיווק והפרסום הנודע, המשמש גם כדקאן בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, לצד צוות של בכירים נוספים אשר דירגו את כל השירותים והמוצרים שהוגשו.
  3. המוצרים והשירותים, שצוות המומחים החליט שהם חדשניים – עברו למחקר הצרכנים. בשלב זה, עורך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר מדיה את מחקר הצרכנים הגדול מסוגו שנערך במדינה. [בישראל נערך המחקר בשנת 2014 בקרב יותר מ-2,000 צרכנים] הצרכנים מחווים דעתם לגבי המוצרים והשירותים המועמדים ומדרגים את המוצרים על פי האטרקטיביות שלהם ועל פי שביעות הרצון שלהם משימוש בהם בפועל. בכל קטגוריה, המוצר או השירות שציון האטרקטיביות ושביעות הרצון שלו הוא הגבוה ביותר – מוכתר ל'מוצר השנה'.
  4. בכל תחילת שנה, על הבימות בכל העולם: לונדון, מוסקבה, פריז, ניו יורק, מילאנו, ריו דה ז'ניירו, קואלה לומפור ותל אביב – עולים על הבמה המנהלים, שהמוצרים והשירותים שלהם נבחרו כ'מוצרי השנה' על ידי הצרכנים, ומצטרפים לנבחרת בינלאומית של חדשנות ושל איכות.
רשימת המוצרים הזוכים לפי קטגוריות –
טיפוח פנים יוקרתי
סרום OSMOTER מרוכז של AHAVA
סרום לפנים, המכיל תמצית מינרלים מים המלח מרוכזת פי 3, המעלה את רמת הלחות, ההגנה והרכות של העור.

שפתונים
רבלון ColorStay Ultimate Suede
סדרת שפתונים, המשלבת עמידות של 16 שעות עם טיפוח, באמצעות קומפלקס של חמאת שיאה, תמצית אלוורה וויטמין E, העוטפים את השפתיים בלחות וברכות.

טיפוח גוף
Deep Moisture של ניוטרוג'ינה
סדרת הקרמים חודרת ל-10 השכבות העליונות של העור ומקנה לו הגנה, לחות וגמישות מירבית ל-24 שעות.

טיפוח לגבר
סדרת טיפוח לגבר דאב מן
תחליבי רחצה, סבונים מוצקים ודאודורנטים לגבר, המכילים את נוסחת ה-Micromoisture, המעניקה לעור 25% לחות והגנה מיובש.

דרמוקוסמטיקה
ג'נסיס Sebo Right של ד"ר פישר
סדרת אנטי אייג'ינג המגנה על העור מקרינת השמש ומונעת קמטים, באמצעות קומפלקס רכיבים לטיפול, מניעה והרגעה של עור רגיש, מגורה ואדמומי, הנוטה להתקלפויות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה