יום האישה הבינלאומי 2014:

יום האישה הבינלאומי 2014:

9 מתוך 10 נשים רוצות מוצרים ב- 100 קלוריות
75% מגולשי אתר "מועדון ה-100 קלוריות באריזה" וכ- 95% מכלל אוהדי הפייסבוק של המועדון הן נשים!
רוני גורדון, יזמית מועדון ה- 100 קלוריות: "מדובר בתופעה חובקת עולם לפיה לנשים יש עניין רב במוצרי מזון מדודים  ב-100 קלוריות לאריזה"

לרגל יום האישה הבינלאומי מדווח אתר מועדון ה- 100 קלוריות באריזה, כי נשים  הן המתעניינות העיקריות בספירת קלוריות ובתזונה מאוזנת ובריאה.  על פי סיכום נתוני הגלישה באתר מהחודשים האחרונים, נשים מהוות כ- 75% מכלל המבקרים באתר וכ- 95% מכלל האוהדים בעמוד  הפייסבוק של המועדון!
לדברי רוני גורדון ממציאת השיטה, מדובר בתופעה חובקת עולם. בסקר שערכו בחברת ג'נרל מילס האמריקאית הסתבר כי 9 מכל 10 נשים בקירוב, מתעניינות במוצרי 100 קלוריות. תוצאות הסקר הובילו להשקת המעדנים של יופלה באריזות של 100 קלוריות, שהפכה להשקה המוצלחת ביותר של המותג ב- 20 השנים האחרונות!
כחלק מקמפיין שליווה מיתוג מחודש  בחברת פפסיקו האמריקאית עבור מארזי ה- 100 קלוריות שלהם, נוהל קמפיין שלם תחת השם: Only in a WOMAN'S WORLD... (רק בעולמן של נשים...). כאשר חברת נסטלה השיקה מארזי 100 קלוריות של אוכמניות מצופות בשוקולד, היא כיוונה את המוצרים ל"קהל הנשים אשר נמצאות בתנועה מתמדת  ומחפשות חטיפים בריאים יותר".
רוני גורדון אינה מופתעת מהנתונים: "כבר בשנת 2001,  כאשר הגיתי את  שיטת ה-100 קלוריות באריזה מתוך צורך אישי, התחלתי באיסוף נתונים ומחקרי שוק רבים לצורך בדיקת ההיתכנות השיווקית של השיטה.  לאחר בחינת שוק מעמיקה שמחתי לגלות שמדובר ב-Pull Market חסר תקדים (הביקוש קיים בעוצמה מרובה ברמת השטח).
זה לא מפתיע שנשים הן הרוח החיה מאחורי השיטה  :
•          'נשים תמיד מתעסקות בקלוריות' (American Dietetic Association)
•          'רוב הנשים חושבות על מזון באופן תמידי' (סוזי אורבך בספר: Fat is A Feminist Issue)
•          'המכנה המשותף בשיווק מזון לנשים הוא פשטות' (העיתון Food Technology)
•          '75% מן הנשים חושבות שהן 'שמנות מידי' (העיתון Glamour)
השיטה, מסבירה רוני גורדון, מעצימה ומתאימה למציאות העכשווית ולמגה טרנדים עולמיים שנשים מתחברות אליהם בעוצמה גדולה במיוחד:
•          מגמת הבריאות
•          המלחמה בהשמנה ובעודף המשקל
•          הרצון לאמץ אורח חיים נכון
•          פשטות ונוחות – תרבות ה- 'על הדרך', חיסכון בזמן ומאמץ
•          D.I.Y – רובנו, רוב הזמן, עושים דיאטה בשיטת ה- Do-It-Yourself
אתר האינטרנט "מועדון ה-100 קלוריות באריזה" מהווה מועדון צרכנים, המייצג מהפיכה תזונתית ותפיסה חדשנית בתחום של ייצור, אריזה ושיווק של מזון. האתר מציג את החזון ומרכז את המידע על (כמעט) כל מוצרי המזון בישראל, אשר נמכרים ביחידות של כ- 100 קלוריות לאריזה (או יחידה).
על פי השיטה המהפכנית החדשה, לא צריך יותר לספור קלוריות, אלא פשוט סופרים אריזות  וכך מתאפשרת שליטה בכמות הקלוריות אותה אנו צורכים בקלות וביעילות. למשל, אם נרצה לאכול 2,000 קלוריות, פשוט נספור 20 אריזות. האתר מפלח ומאפשר למיין את המוצרים לפי קטגוריות, מדדים של שובע ובריאות ועוד ומאפשר בחירה מושכלת של 100 קלוריות לכל מטרה - 100 קלוריות משביעות, 100 קלוריות בריאות, 100 קלוריות מפנקות וכו'. 
רוני גורדון, מפתחת שיטת ה-100 קלוריות באריזה, אומרת: "השקפת העולם שלנו היא שאפשר וכדאי ליהנות מכל סוגי המזון אותו אנו קונים ובמקביל, לשמור על משקל יציב ועל בריאות טובה באמצעות חישוב קלוריות פשוט וע"י הרכבת תפריט קלורי יומי התפור על פי טעמנו ואורח חיינו".
פרטים נוספים באתר: http://www.100cal.co.il/ Roni_4507(1)



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה