עם דיסון v10 הבית נקי עשר!


בארוע השקה שנערך הבוקר  חברת דייסון השיקה את שואב האבק דיסון. בארוע ניצפו כמה  וכמה סלב. בניהם מיכל ינאי ליהיא גרינר,טילטיל. מיכל אמדורסקי. ועוד ועוד.. כולם באו לראות לחוות ולנסות ולהתנסות את חווית השאיבה הקלה המיוחדת לדיסון . כן גם אני ניסיתי ונהנתי . מהיום אין חשש שילכלכו את הבית נכדיי הקטנים, אפשר לנסות לעשות יצירות של הילדים אפילו בסלון ביתי אין חשש די לחשוש , יש דיסון והבית נקי 10..    

החגים בפתח וזה הזמן לחדש ולהתחדש בשואב אבק מספר אחד   

 שואב האבק האלחוטי Dyson V10:
עוצמתי יותר ומיועד לשימוש של עד 60 דקות זמן עבודה רציפה
ג'יימס דייסון: "בעקבות הפיתוח של שואב האבק Dyson V10 הפסקתי לפתח שואבי אבק עם כבל"

·         שואב האבק האלחוטי Dyson V10TM הוא בעל עוצמת השאיבה הגבוהה ביותר מבין כל השואבים האלחוטיים של Dyson[2]
·         שואב האבק האלחוטי Dyson V10TM מיועד לשימוש של עד 60 דקות עבודה ללא איבוד עוצמת שאיבה לניקוי יסודי[3] של כל הבית
·         שואב האבק האלחוטי Dyson V10TM מגיע עם מיכל גדול יותר ב- 40% מהדגם הקודם
·         ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של Dyson V10TM מעניקה שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח

Dyson ממשיכה לבסס את שליטתה בשוק שואבי האבק בישראל עם חשיפת שואב האבק העוצמתי ביותר שלה: Dyson V10 בעל טכנולוגיית המנוע המתקדמת ביותר שנראתה עד כה. המנוע הדיגיטלי החדש מדגם V10 של Dyson מבוסס על הטכנולוגיות והחומרים העדכניים ביותר שפותחו בתעשיית האווירונאוטיקה והחלל. המנוע מסתובב כ-2,000 סיבובים בשנייה במהירות של עד 125,000 סל"ד, מה שהופך אותו למנוע הדיגיטלי המהיר ביותר של Dyson אי פעם. המנוע החדש אפשר למהנדסים של  Dysonלשנות את העיצוב של השואב ולייצר זרימת אוויר ישרה בין המנוע למוט השואב. בזכות עיצוב חדשני זה, זרם אוויר חזק יותר מנותב ישירות לעבר המנוע ומגביר את עוצמת השאיבה.

ג'יימס דייסון: ''מכשיר בעל ביצועים גבוהים מתחיל במנוע יעיל. מנוע V10 הדיגיטלי של Dyson הוא המנוע המתקדם ביותר של Dyson. זה מה שאפשר לנו לשנות לחלוטין את המבנה של שואב האבק. שואב Dyson Cyclone V10 קל כל כך ועוצמתי כל כך, שהוא מסוגל לבצע ניקוי עמוק בכל מקום בביתכם. זו הסיבה שהפסקתי לפתח שואבי אבק חשמליים עם כבל"

חשיבה מחדש על טכנולוגיית המנוע:
המנוע הדיגיטלי החדש של Dyson, ה-V10 הוא המנוע הדיגיטלי המתקדם ביותר של Dyson. המנוע בעל חיישן מגנטי המנטר את המיקום המדויק של המנוע ומתאים את עצמו לסביבה על מנת להגיע לביצועים מרביים. בעזרת חיישני הלחץ המותקנים בו, יש לו את האפשרות לחשב מהו המיקום שלו ביחס למדרגות בבית ומהו הפרש הגבהים בין השולחן לרצפה. המידע הזה מאפשר לשואב לבצע התאמות בזמן השאיבה על מנת לספק ביצועים טובים בלחצי אוויר שונים. השימוש בחומרים עמידים יותר כגון חרס אפשר לצמצם את ממדי המנוע ולהקטינו בשיעור של 20% ועם זאת, להגביר את עוצמת השאיבה. וסתים אקוסטיים המובנים במנוע משפרים את זרימת האוויר ומפחיתים רעשים.  
בהתייחס לעוצמת השאיבה, שואב האבק  Dyson V10 הוא בעל עוצמת השאיבה הגבוהה ביותר מבין כל השואבים האלחוטיים: 14 הציקלונים מסודרים באופן מדויק מסביב לציר המרכזי של המכשיר וכתוצאה מכך זרימת האוויר לכיוון המנוע משתפרת משמעותית. הציקלונים פועלים במקביל ומייצרים כוח של מעל 79,000G. כוח זה מפריד את חלקיקי האבק המיקרוסקופיים מן האוויר ביעילות ולוכד 99.97% מן האלרגנים בגודל של עד 0.3 מיקרון - ופולט אוויר נקי יותר.  
הסוללה של ה-Dyson V10 היא עוצמתית יותר ולכן מאפשרת לשאוב עד 60 דקות. כמו כן, ל-Dyson V10 צג דיגיטלי חכם המדווח על הצורך בשטיפת המסנן וריקון המיכל. לשואב החדש מיכל ריקון בעל קיבולת גדולה יותר ב-40% מהדגם הקודם. מיכל זה מתאים לשאיבת כל הבית ללא צורך לרוקן את המיכל באופן תדיר.
 
ליאור ראובן, סמנכ"ל טכנולוגיה של חברת ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל: "Dyson השיקה בשנת 2012 את השואב האלחוטי הראשון שלה בישראל ומאז היא מובילה את השוק. קטגוריית השואבים האלחוטיים הכפילה את עצמה מספר פעמים בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בלבד רשמה גידול של 79%. מאידך, קטגוריית השואבים החשמליים והרובוטיים קטנה משמעותית. שואב האבק האלחוטי של Dyson הפך להיות למוצר מבוקש במאות אלפי בתים בישראל. צרכנים רבים שכבר התנסו בו, לא מוכנים להחליף אותו באחר ומחכים להשקת הדור הבא שלו, ממש כפי שקורה עם הטלפונים הניידים. הצרכן הישראלי יודע להעריך טכנולוגיה מתקדמת ואף מוכן לשלם על כך יותר".

מחיר, אחריות ושירות:
Dyson Absolut V10: 3,290 שקלים מגיע עם שלוש מברשת חובטות בעלות מנוע עזר פנימי בהנעה ישירה, מברשת פלאפי לרצפות ופרקטים, מברשת חובטת לשטיחים ומברשת חובטת למזרנים וריפודים המתאימה במיוחד לאיסוף שיער בעלי חיים, בנוסף אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.









Dyson Animal V10: 2,890 שקלים מגיע עם שני מברשות חובטות ממונעות, מברשת חובטת בהנעה ישירה לשטיחים, ומברשת חובטת למזרנים וריפודים המתאימה במיוחד לאיסוף שיער בעלי חיים, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.

לשני הדגמים עמדת תליה והטענה לקיר.

שואבי האבק נמכרים בכל רשתות השיווק למוצרי חשמל ביניהם; מחסני חשמל, אלמ, טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, ביג אלקטריק אבי סופר ועוד.

לרגל ראש השנה, ב.נ.ז.כ סחר יבואן רשמי יוצאת במבצע: על כל קניה של שואב אבק Dyson V10 מקבלים מארז לניקוי משלים בשווי 450 שקלים הערכה כוללת מגוון אביזרים לפעולות ניקוי יסודיות: צינור מאריך גמיש, מברשת רכה למשטחים עדינים, מברשת בוץ ללכלוך מסיבי ומברשת לבדי ריפוד .
*רכישה דרך ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל, כוללת שנתיים אחריות ושרות בבית הלקוח.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה