אני ממש מתוחה!

רוצים לדעת למה?............ כמו כל אשה שעברה הריון יודעת איך אני רואה את  העור שלי רפוי. ועל גופי נשארו סמני המתיחה שנשארו לאחר  ההריון. 

בדומה לבעיות אסתטיות אחרות הרפואה ומדע האסתטיקה נרתמים לחפש פתרונות ולתת מענה. לצערנו, לא נמצא עדיין פתרון חד משמעי לסימני המתיחה, כלומר לא ניתן להעלימם לחלוטין, אך ניתן בהחלט לשפר ולעדן את הנראות בדרכים שונות.
בזמן הריון ובתקופת הנקה ניתן למרוח קרם חמאת קקאו של חברת palmers באזור הבטן והשדיים  הרגלים והבטן. אז אל תתיאשי מירחי ותראי את העור מתוח יותר לאחר מספר טיפולים.



Bust Cream חמאת הקקאו של פאלמר פורמולה קרם לחזה הוא קרם מעוצב במיוחד המחליק על ג'ל.  באזור החזה שלך גם לאחר היריון ואת הירידה במשקל. מיוצר עם תערובת ייחודית של חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה וויטמין E, כדי למקסם את לחות העור שלך, בעוד קולגן, Elastin ומוצרים מוכחים אחרים.


הריון היא תקופה מאוד מרגשת בחיים של כל אישה, יחד איתה מגיעים גם שינויים בגוף (לא תמיד לטובה:) ואחרי ההריון מתמודדות הנשים עם סימני מתיחה מעצבנים הנשארים על העור מהבטן שירדה.
זה קורה גם לנשים שעושות דיאטה ויורדות במשקל באופן דרסטי, גם במקרה הזה נשארים סימני מתיחה.

אז מה עושים?

מותג הקוסמטיקה האמריקאי Palmer’s אשר עשה עליה בימים האלה מציע מגוון מוצרים הנלחמים בסימני מתיחה אצל נשים לאחר הריון. חומר הגלם העיקרי של החברה הוא חמאת קקאו.


עור משתנה במהלך החיים - ומשאיר רישומו על גופנו. הם נפוצים אצל מתבגרים שגופם משתנה, אצל מבוגרים, אצל נשים אחרי הריון, אחרי דיאטה, לפני דיאטה, ובעצם כמעט בכל שלב בחיים. למרות שאין בהם סכנה – הם מהווים מפגע אסתטי.

הקושי הגדול בסימנים הללו, שהם פשוט לא נעלמים מעצמם, הם מופיעים במקומות אסטרטגיים – על הירכיים, בשולי הבטן, על הישבן ולפעמים גם על החזה. קוראים להם סימני מתיחה, כי הופעתם מגיעה בעקבות  מתיחה של העור.






מה נוצרים הסימנים?

ישנם שני סוגים שונים של סימנים, אדומים ולבנים, הם יכולים להיראות מאורכים, עמוקים רחבים או פסים צרים. סימני המתיחה האדומים, נוצרים מהשתקפותם של כלי הדם, ולכן רק לאחר שמצליחים לגרום לכלי הדם להתכווץ באזור, הם יהפכו ללבנים. 

ד"ר רונן גלזינגר מומחה לכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מסביר, כי סימני מתיחה הם תוצאה של קרע או שבירה בסיבי הקולגן והאלסטין, כאשר העור נמתח מהר יותר ממה שהוא יכול להתמודד.

סיבי הקולגן והאלסטין מרכיבים את שכבת התמיכה של העור, והם אחראים לגמישותו. שבירתם או קריעתם יוצרים תופעה של מעין "צלקת" הפוכה – המופיעה בצד הפנימי של העור אך נראית היטב מעליו.

סימני המתיחה מופיעים תחילה בגוונים כסופים, המעידים על הקרע, בהתחלה הם נראים כפסים ורודים-סגולים או חומים וצבעם מיטשטש במשך הזמן. כעבור שנה שנתיים, הם מקבלים את צבעו הטבעי של העור, אך עדיין, נראים בבירור כרקמת עור לא מתוח או כצלקת.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה