פארק השלג נמל תל אביב 2018!

 חם לכם ? מזיעים? לא צריך לטוס לחו"ל כדי לשחק בשלג.  השלג נחת פה בתל אביב אז בואו לשחק ולהנות ממזג אויר קפוא.  אז מה ראינו  בפארק השלג?......






לפני כמה ימים נסעתי עם הנכדה עד החרמון כדי להינות  ממגלשות ועלינו ברכבל. אבל לא הפסיקה לשאול למה אין שלג? כי בחרמון יש שלג. הסברתי לה שבחרמון יש שלג רק בחורף. והיום ראינו המון שלג ופה בתל אביב במרכז נסיעה של 20 דקות ואנחנו נהנים משלג אמיתי פשוט תענוג לילדים. וגם לי שאני מתגעגעת לחורף.
אז אם חלמתם מגיל קטן לגלוש במזחלות שלג או שלא הספקתם לבנות איש שלג עם הילדים - עכשיו אתם יכולים. הפארק המושלג יציע לכם מספר חוויות מקפיאות:

• מגרש משחקים הממוקם בתוך שלג אמיתי ובו 500 מ"ר של משחקים שונים, שני תותחי שלג המורידים בכל העת שלג מלמעלה. במתחם תיערך גם תחרות בניית איש שלג, משחקי שלג עם דליים, אתי חפירה ומריצות ובניית איגלו אמיתי בשלג.
• מגלשת קרח ענקית באורך 40 מטרים.
• רחבת החלקה על הקרח לילדים ולהורים המתאימה לכל גיל: הרחבה כוללת גם מתקני עזר המאפשרים להורים להחליק ביחד עם הילדים הקטנים יותר.
• MINI CARS - מכוניות קרח מיוחדות.
• מסלול אבובים מתנגשים על הקרח.
• משחקי מחשב של שלג וקרח.








מי אמר שצריכים להזיע ביולי-אוגוסט? כשהחום בארץ רק עולה ועולה – אתם מוזמנים לפארק השלג, לחוויה הקפואה של הקיץ!
לראשונה בישראל, פארק חוויות לכל המשפחה, מלא בשלג ובקרח אמיתיים! שלג בתל אביב, רבותיי. הרבה שלג.
בחודשים יולי ואוגוסט הקרובים, כשבחוץ הטמפרטורות נושקות ל-40 C° וכולם נאבקים על כל פיסת צל, יוקם פארק חוויות שלג וקרח בהאנגר 11, נמל תל-אביב, אשר יורכב ממגוון מתקנים ואטרקציות, כולם סביב השלג והקרח. בפארק השלג הטמפרטורה נעימה, קרירה ונוחה. קחו הפסקה מהחום המשוגע של יולי-אוגוסט ובואו למגוון פעילויות השלג והקרח – כאן בתל אביב.
הפארק משתרע על פני כ-2,500 מטר מרובע הכוללים מיצגי שלג וקרח מרהיבים ואזור אינטראקטיבי למבוגרים ולצעירים הכולל מתחם שלג ענק, תותחי שלג, רחבת החלקה על הקרח לילדים ולהורים המתאימה לכל גיל, גם לקטנטנים (הכולל גם מתקני עזר המאפשרים להורים להחליק ביחד עם הילדים), מכוניות מתנגשות על הקרח, מגלשת קרח ענקית באורך של 40 מטרים!, משחקי מחשב ועוד! ולקינוח, מתחם מנוחה עם כוס קפה חם.
המבקרים יקבלו נעלי החלקה על הקרח ונעליים מיוחדות לצעידה בשלג ויכנסו לחוויה שתלווה אותם עד ליציאה בחזרה לקיץ הישראלי.
הפארק מתקיים במתחם ממוזג עם שפע של חנייה בחניונים הצמודים ועם תחבורה ציבורית מרובה ונוחה.

הכניסה למתחמי השלג והקרח עם גרביים בלבד! לנוחיותכם, ימכרו גרביים בחנות הפארק.

23.7 – 31.8
האנגר 11, נמל תל-אביב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה