בארץ עוש אם רוצים אז קופצים!

הספר הזה התקבל אצלי לסקירה וגיליתי למזלי הרב שהוא בדיוק מסוג ספרי הילדים שאני אוהבת – ספר אשר באורך כה קצר מצליח להעביר מסר לילדים שקוראים אותו. 

בעלי לא רצה לשמוע על חו"ל. הוא אמר שארצנו יפה ויש עוד המון מקומות שלא הגענו אליהם. ולכן שהצלחתי לשכנע אותו אחרי כמה שנים טובות. הוא התאהב מהרגע הראשון . ושמח לקראת הטיול הבא שלנו,
כמו גוש הפרעוש . שפחד להתנסות במשהוא שהוא לא מכיר. החשש נמצא בכל אחד מאיתנו מכל מיני רגעים בחיים.הנכדה שלי עולה לכיתה אלף. ולכן החשש ממקום חדש ולא מוכר. תמיד קיים ותמיד צריך להתגבר על הפחד מהלא מוכר ולנסות ולהתנסות עד שמצליחים להתגבר על הפחד.

ג'וש הפרעוש הוא פרעוש קטן שגדל בקופסא-עיר של פרעושים אשר מתוך אגדה אורבנית הפסיקו לקפץ מחוץ לקופסא מהפחד מהעולם שמחכה להם מחוצה לה. עם זאת, ג'וש הפרעוש גילה על אגם אדום מסתורי אליו הוא נכסף להגיע והוא מנסה ומנסה ומנסה לקפוץ כמה שיותר גבוה על מנת להצליח לצאת מהקופסא הזו. זאת למרות כל "אזהרות" המבוגרים ולמרות הניסיונות להניע אותו מהמטרה שלו. בסופו של דבר בזכות חברות עם נמלה הוא מצליח לעשות זאת ומראה שאם מציבים מטרה ומתמידים בדרך – ניתן להשיג אותה!

 מסר מצוין לאורכו וחריזה אופיינית לספרי ילדים שעושה את הקריאה וההקראה לילד מהנה ונחמדה יותר, בדיוק כפי שהם צריכים על מנת למשוך אותם לספר.
 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה