כך נלמד את האלף ובית.!




"כותבים ולומדים" – ספרי פעילות ללימוד אותיות ומספרים בעזרת לוח מגנטי מחיק בשיטה מעניינת ומהנה,
מאת קלסיקלטת
במידה ויש לכם ילדים בגילאי 3-7 בוודאי תשמחו לשמוע על דרך חינוכית ומשעשעת ללימוד ולהכרת אותיות, מספרים, צורות וחיות לתקופת החופש הגדול. כולנו מחפשים למלא את הזמן הפנוי של ילדינו בחופש, בלמידה יצירתית ומפתחת. לצורך כך, קלסיקלטת משיקה סדרת ספרי "לוח מחיק", ספרי פעילות לכתיבה ולהכרת מספרים ואותיות עם לוח מגנטי מחיק, להעשרת הידע של הילד.  
סדרת ספרי לוח מחיק, כוללת מבחר ספרי פעילות: "מציירים ולומדים חיות/צורות" ו"כותבים ולומדים מספרים/אותיות". כל ספר מכיל סיפור מעניין המעודד ציור והכרת חיות, צורות, מספרים או אותיות, בשילוב איורים צבעוניים ומשעשעים. בעזרתם לומד הילד לצייר חיות או לכתוב מספרים על גבי הלוח המחיק ובכך מעשיר את הידע ולומד לכתוב. הלוח המחיק מאפשר לילד לתרגל את הפעולה שוב ושוב וכך הוא רוכש את מיומנות הכתיבה או לומד להכיר את הצורות והחיות, גם אם הוא לא הצליח לצייר נכון – תמיד אפשר למחוק ולצייר מחדש.
מחיר קטלוגי: 80 שקלים.
ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il
קלסיקלטת הינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תוכן איכותי ומהנה לילדים בישראל.   החברה הפיקה הפקות מקור המיועדות לקהל הישראלי, ועיבדה לסרטים כמה מהקלאסיקות הספרותיות המוכרות ביותר, כגון: "אליעזר והגזר", "מעשה בחמישה בלונים" ועוד רבים. החברה בעשור האחרון פועלת בתחום ספרי המשחק לילדים, מפתחת ומוציאה לאור ספרי משחק לילדים המאופיינים בחדשנות ויזואלית ותוכן אינטראקטיביים. ובכל שנה מפיקה, מייצרת ומפיצה עשרות ספרים הנמכרים במאות אלפי עותקים. החברה משווקת את מוצריה בכל רחבי הארץ ולכל המגזרים, ב-1000 נקודות מכירה שונות: ברשתות ספרים, ברשתות המזון, והחנויות הגדולות. החברה בבעלות מייסדיה מרק ואילנה עמוס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה