ממלכת PLAYMOBIL הגיעה לישראל!

לקראת הקיץ והחופש הגדול, כולנו מחפשים פעילויות ואטרקציות שיתאימו לילדינו. לנו, במשפחה, חשוב שהפעילויות יתאימו לכל הילדים. הן לקטנים והן לגדולים יותר. שזו תהייה חוויה המשלבת גם ספורט וטבע, כי לשבת מול מסכים אפשר בבית. ממלכת PLAYMOBIL שהגיעה לישראל ומתארחת בגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים, נותנת מענה מושלם ולאחר שהמשפחה ביקרה והתלהבה, אני ממליצה בחום להגיע עם הילדים. אין ספק שזה המקום המתאים ביותר לחוות, ליהנות ולבלות. כל זאת, בגן שכולו צמחייה ופריחה ותוך כדי הפעילויות נהנים מהטבע, הפריחה והניחוחות הנעימים. בובות ענק של פילימוביל חיכו לנו והנכדים הצטלמו איתם. ממש כיף של מקום.




 המשפחה שלי היתה שם אתמול והופתעו  ממש לטובה.. זה מה שהבת שלי מספרת לי "בילינו במשך שעתיים ולא הספקנו את כל התחנות.. המקום מאוד יפה ומטופח.. ריח הצמחים והתבלינים.. והפעילויות מתאימות לכל הגילאים.. הילדים ואנחנו מאוד נהנו.. אפשר לבלות שם חצי יום/ערב בכייף ובהנאה... מומלץ!!!!!! הילדים לא רצו לחזור הביתה"






הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים

מה תמצאו כשתגיעו לכאן?..

25 תחנות ומתקנים  *  ספינת פיראטים * ארמון לנסיכות ונסיכים * בית עץ בגודל טבעי * אומגה בין העצים * כבאיות אש ומכוניות משטרה * דמויות ענק  * ספורט אתגרי לקטנים ולגדולים * משחקי למידה * פעילויות טבע וצמחים ושלל הפעלות נוספות ברוח הפליימוביל.

23 ביולי ועד סוף אוגוסט 2018

בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים  נפתח אתמול אירוע הגדול ביותר של השנה - לראשונה נוחתת בישראל ממלכת פליימוביל בגן הבוטני, גבעת רם בירושלים. ממש כמו באירופה, הפך הגן לממלכה קסומה גדושה ביצירתיות, דמיון והפעלות לכל המשפחה, 

שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין הגן הבוטני, חברת פליימוביל ו'אקטיבי', בחסות בנק יהב, מבטיח למבקרים כאמור חוויה ייחודית של דמיון טבע וספורט אתגרי. הילדים יוכלו להנות משפע של פעילויות ספורטיביות מאתגרות ע"י מדריכים מנוסים, עשרות תחנות ומתקני פליימוביל, בובות בגודל בני אדם, ספינת פיראטים, ארמון לנסיכות ונסיכים, בית עץ בגודל טבעי, פינות כיבוי אש ומשטרה, ספורט אתגרי, סדנאות והרבה כיף ואקשן לילדים.

בפארק ימתינו למבקרים 25 תחנות הכוללות משחקי פליימוביל בגודל טבעי (מבצר אבירים, ארמון נסיכות, ספינת פיראטים ועוד), משחקי לימוד חוויתיים בשביל התגליות וספורט אתגרי (אומגות, מגלשות, מסלולי מכשולים, מסלול טיפוס ועוד), תחנות בהם ילמדו הילדים על צמחים וטבע והמון עולמות נוספים בהם יוכלו הילדים לשחק עם משחקי הפליימוביל לבנות וליצור כיד הדמיון הטובה עליהם.
הממלכה המשתרעת על פני כ- 50 דונם  תפתח את שעריה ב-23 ביולי אז מוזמנים הילדים מכל קצוות הארץ לעזוב את המסכים בצד להגיע ולהנות משלל פעילויות ברוח הפליימוביל והרבה ספורט בטבע המדהים של הגן הבוטני. 


חלק נוסף מממלכת PLAYMOBIL הוא 'שביל התגליות' הממוקם בתוך הגן, במסגרתו יכולים הילדים המבקרים בגן ליהנות מחוויה אמיתית בסביבה קסומה באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. בשביל פסל ייחודי באורך 50 מטר, של האמן הבלגי וויל בקרס שנקרא 'השורשים שלנו'. הפסל בנוי מאלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יכולים הילדים להיכנס ולשחק.


שעות פעילות:
החל מה-23.7 ועד ה-31 באוגוסט 2018
ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00-21:30
ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.
כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.

מחירון:
כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪
מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון,

לפרטים והזמנת כרטיסים:
בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הנו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות ריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה