אוף!אני רוצה לעוף!

מי לא חולם לעוף. כל ילד  חולם לעוף. אבל אצלנו בני האדם יכולים לעוף רק בדימיון. או לצנוח במצנח רחיפה ולהרגיש כמו ציפור. אבל זחל יכול לחלום שהוא עף והחלום שלו יום אחד יתגשם. כי כל זחל הופך יום אחד לפרפר. זה מזכיר קצת את הברווזון המכוער שלא ידע שיום אחד יהפוך לברבור מושלם. אז לפעמים חלומות מתגשמים. אל תפסיקו לחלום את החלום שלכם מי יודע אולי יום אחד הוא יתגשם.




אני רוצה לספר לכם על  הספר "אוף, אני רוצה לעוף!" שהוא משל אלגורי לילדים ולמבוגרים.
הספר הוא שיתוף פעולה מיוחד בין קובי סימנר, עדי איצקוביץ, שחר לאודון ואתם:

קובי סימנר - ההוגה



הקטנטנים - ייהנו מסיפור על זחל שרוצה לעוף והופך לבסוף לפרפר, 

הילדים  -  יתחברו אליו כמשל לילד הרוצה להיות כבר גדול כמו המבוגרים,והמבוגרים - ימצאו בו תובנות לסיטואציות רבות אחרות שכולנו מכירים כי הספר מביא מסר אופטימי שמה שנועדת להיות אתה תגדל להיות, גם אם זה ייקח זמן.עצור!
פעמים רבות אנחנו רצים במירוץ החיים בניסיון להשיג משהו או להיות משהו בלי לעצור לרגע, להקשיב לעצמנו ולהבין מי אנחנו והאם אנחנו פועלים בדרך הנכונה. אנחנו רצים, קופצים, הולכים לפה ולשם ובסוף מגלים שחזרנו לאותו המקום. וכפי שאמר איינשטיין: "אי־שפיות זה לעשות אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות".
הספר יזכיר לכם שבמרוץ החיים אנו צריכים ללמוד לשים לב לרמזורים, לתת לעצמנו זמני עצירה לחשיבה מחודשת, חישוב מסלול מחדש ובחינה עצמית מעמיקה כדי שנוכל להפסיק לפעול באופן לא אפקטיבי.
הספר יזכיר לכם שהפוטנציאל להשיג את חלומותיכם נמצא אצלכם כל הזמן, ואיננו יכולים להאיץ בכוח את הדרך לממש אותו, אלא עלינו להפוך את עצמנו לבשלים לכך. 
כרגע הספר כבר כתוב והאיורים המקסימים בהכנה. בעזרת גיוס מוצלח נוכל להביא לעולם ספר שיעורר מחשבה ותקווה בלבותיהם של רבים. בהשגת היעד של 10,000 ש"ח נוכל להדפיס 500 עותקים ראשונים. הספר ייצא לאור רק בגיוס מוצלח של 100%.
קטע מהספר (סופו):כך עברו הימים, שבועות, חודשים,
עד שאת חלומו הזחל הגשים.
יום אחד התעורר – והנה הוא פרפר!
ממש לא יאומן כי יסופר!
"כיצד ייתכן? מתי זה קרה?
מתי בעצם הושגה המטרה?
זה קרה, כה מפתיע, ממש במהרה
הזמן שחיכיתי בכלל לא נורא!"
"אני יכול לעוף! הו, זה נפלא!"
הוא פרש את כנפיו ועלה ועלה


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה