חופש יין וסיור חופשה משכרת מחכה לכם !


מלון פרימה פארק ירושלים
מלון בהשראת חבל היין בהרי יהודה

אספר לכם על יומיים של בילוי שביליתי יחד עם בני . עליתי לאוטובוס תוך 40 דקות הייתי בירושלים מכיוון לוד. נפגשתי עם בני בתחנה המרכזית. ויחד עלינו ברכבת לכיוון הכותל תענוג אמיתיהנסיעה ברכבת וחוויה לילדים. ומשם המשכנו לקניות בממילא. טיילנו יחד והרגשתי טעם של חו"ל. את סוף היום בילינו במלון פרימה פארק. אכלנו ארוחת ערב טעימה ומגוונת המלון נמצא ממש בכניסה לירושלים ליד גשר המיתרים
מסעדה ששודרגה לא מזמן  שם מרגישים כאילו אנחנו בחוץ. אבל חדר האוכל מקורה עם צמחים ממש מרהיב  .נהנו מסדנא טעימות יין מבית היוצר, ולמחרת ערכנו סיור  בנחלאות ושוק מחנה יהודה שמענו סיפורים מתובלים על ההווי של ירושלים. אחרי ארוחת בוקר מפנקת במלון פרימה פארק,






מלון פרימה פארק

בכניסה לירושלים, ניצב לו על מדרונות העיר, מלון פרימה פארק שעוצב בהשראת חבל היין בהרי יהודה ומגוון יקבי הבוטיק הייחודיים באזור. מלון פרימה פארק מציע ללקוחותיו חווית אירוח שנוגעת בריח, בטעם ובהשראה שהיין מביא לחיינו, יין שמשמח לבב אנוש, כזה שמבקש שנרים כוסית ונשתה "לחיים".
בכניסה למלון, יקבלו את פני האורחים כוסות יין צוננות, לבחירה אדום או לבן כדי להיכנס לאווירת המקום וכן כל אורח מקבל מפה של כל יקבי האזור, כולל הסבר על היקב, סוגי היין המוגשים, כשרות, שעות פתיחה, עלויות סיור ופרטי התקשרות לתיאום ביקור.  
לובי בר המלון מעוצב כמו מרתף יין עם כורסאות עגולות המקובצות כאשכולות ענבים ולצידן כסאות בצבעי סגול \ בורדו כצבע היין. במרכז הלובי ניצב שולחן אבירים גבוה עשוי עץ עתיק מזמין לטעימות, להרמת כוסית, לצ'ייסר ולמצב רוח! סביב השולחן נערכות טעימות יין והדרכות מפי סומלייה מוסמך שמעשיר את האורחים ברזי היין באזור מידי יום חמישי בין 19:00-22:00 בערב. ההדרכות נעשות בליווי טעימות של מיטב היינות מהיקבים באזור חבל יהודה.

ארוחות המלון מתקיימות  ב"צל הכרם", פטיו גדול הממוקם במרכז המלון והוא גם מרכז האירוח והאירועים. עוד במלון האורחים מוזמנים ליהנות משפע פעילויות, חוויות, תכנים ומסלולי סיור יקבים במלון ובסביבתו:
·         "טעמים ויין בירושלים", מידי חמישי בין 19:00-22:00 בלובי בר במלון.
·         השקות יין של חברות
·         סיורי יקבים – סיורים מודרכים וסיורים עצמאיים לשלל יקבי הבוטיק באזור ירושלים
כמלון הממוקם בכניסה לירושלים, פרימה מזמינים את אורחיו לפגוש את היופי של הרי יהודה השופע בנחלים, יערות והיסטוריה. ההרפתקנים שביניכם , חובבי היין ואניני הטעם מוזמנים לקחת את מפת היקבים של המלון ולצאת בעקבות הכרמים והאנשים שהפכו את ההר לאזור עשיר ביקבי בוטיק ,ליהנות מטעימות, סיפורים ונוף נפלא!





בעיצומו של החופש הגדול, מומלץ לגנוב כמה רגעים לטעינת מצברים עם כוסית יין אדום או בירת בוטיק מול נוף עוצר נשימה של הרי ירושלים.  מלון פרימה פארק מציע סופ"ש של חגיגות בירות בוטיק,  יינות מובחרים וסיפורים מתובלים על ההווי בירושלים ב-26-28.7


יום חמישי, 'בירה ונגילה'
מתחילים בערב בלאונג' בר הכרות וטעימת בירות מהמובחרות ביותר בסצנת בירות הקראפט (בוטיק) המקומית בלווי הסברים, סיפורים ואנקדוטות על הבירות השונות ועל מבשלות הבירה שמאחוריהן. הערב מועבר ע"י מומחה לבירה מטעם 'גלן' ו'בירתנו' – מרכז הבירה הירושלמי. נלמד כיצד מכינים בירה, כמה סוגי בירות ישראליות יש, מה מייחד כל אחד מהם, ותטעמו הרבה בירות בטעמים מיוחדים.

יום שישי, 'יין ישמח לבב אנוש'
אחרי ארוחת הבוקר נמשיך לסיור מודרך בחבל היין בהרי יהודה. הסיור כולל טעימות יין, נשנושים, גבינות והרבה נחת. נגלה את עין כרם המתוקה,  בכפר אותנטי עתיק וקסום מוקף יערות, כנסיות ובתים עתיקים שוכנת חנות שוקולד וגלידריה חלומית. נגלה כארבעים סוגי פרלינים, טראפלס, פירות יבשים בשוקולד,  יינות, קפה מצוין ונטעם גלידה איטלקית- ביתית אמתית. בערב ממשיכים במסורת "יין ישמח לבב אנוש" , ניפגש בלאונג' בר לערב טעימות יינות מובחרים, בליווי נשנושים וסיפורים מעניינים בהנחיית דקל כהן, יועץ ומומחה ליינות.


יום שבת, 'סמטאות העיר'
בשעה 12:00 סיור מודרך עם יהושוע הירש, סיור רגלי בעקבות דמויות מרתקות, בתים, סיפורים, אגדות אורבניות, וההווי בשכונות בלב העיר 'נחלאות'.

רשת מלונות פרימה
רשת מלונות קונספט המציעה חוויה ייחודית לאורחיה, מלון עם רעיון. לרשת 14 מלונות ברחבי הארץ מטבריה ועד אילת.

מחירים:
החל מ - 652 ₪ לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה