קומדיית אנימציה חדשה לכל המשפחה!


כבר מהצפייה בטריילר של הסרט. הבנו שאנו הולכים לראות סרט שונה מבדרך כלל. אחרי שהעניים שלנו. או יותר נכון של הילדים התרגלו לראות סרטי אנימצייה מצויירים בעיקר,פה נחשפנו לטכינקת צילום בפלסטלינה. אף על פי שזה נחשב למיושן וארכאי מעט. היוצרים הצליחו להעניק לסרט חוויה חדשנית ומרעננת.
הסרט יכול להתאים גם לילדים בנפשם, שאוהבים הומור שנון מעט. וגם למי שאוהב את טכניקת הפלסטלינה ואוהב להתרפק על העבר, אני אהבתי.


קומדיית אנימציה חדשה לכל המשפחה
מהיוצרים זוכי האוסקר של "וולאס וגרומיט" ו"מרד התרנגולים":
"הקדמונים"
("EARLY MAN")
החל מ-22.3.2018 בבתי הקולנוע

"הקדמונים" מספר את קורותיהם של אנשי שבט פרימיטיבי תמימים ומשעשעים, המגלים יום אחד להפתעתם, כי תקופת האבן, כמו שהם מכירים אותה, עומדת להסתיים. הלורד נוד הרשע והמלכה אופיפה (בדיבובם של אלי פיניש ואופירה אסייג), שליטי העיר השכנה והחדשנית, המקדמים את השימוש בברונזה, זוממים להשתלט על העמק בו הם חיים.
דאג, איש מערות צעיר ואופטימי, מציע למלך הסכם – אם ינצח השבט במשחק הקדוש כדורגל מול נבחרת העיר, הם יזכו לשמור על ביתם, אחרת ייאלצו לעבוד במכרות העיר. הבעיה היא, שהשבט לא מכיר את המשחק. הם מקבלים עזרה בלתי צפויה מתושבת העיר ויוצאים להרפתקה של חייהם, כנגד כל הסיכויים.

במאי: ניק פארק
דיבוב הגרסה האנגלית: אדי רדמיין, טום הידלסטון, מייזי וויליאמס וטימותי ספול.
בימוי הגירסה העברית: דן שצברג, נדיה כהן
דיבוב בהשתתפות: אלי פיניש, אופירה אסייג
תרגום: עמרי כהן, עריכה לשונית: שירה שטיינמץ, הקלטה דיגיטלית: נדיה כהן, מיקס: חיים אדן
מפיקות: מיה שחר, יעל אללוף
מפיק ראשי: אמי בכר
וידאופילם אינטרנשיונל



"הקדמונים" ("EARLY MAN"), 2018, אורך: 100 דקות. מופץ על ידי NEW GUYS החל מה-22.3.2018 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, באנגלית ובדיבוב לעברית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה