קל לשפץ את הבית!






החלטתם לשפץ ואתם לא יודעים כמה זה יעלה? כמה זמן זה ייקח? איפה להתחיל והיכן זה יסתיים?
תנו למקצוענים לעזור לכם!
א.א. קרמיקה מעניקה פתרונות ומענה בצורה המהירה, הנוחה והמקצועית.
לרובינו אין זמן להספיק הכל - קריירה, חיי משפחה, בילויים ומשימות יומיומיות...
לכן, בא.א. קרמיקה חשבנו על פתרון שיאפשר ללקוחות לעצב את הבית ולשדרג אותו, מבלי לנגוס להם בנתח גדול מדי מהזמן. חשוב לנו ששיפוץ הבית יישאר בגדר חוויה חיובית ומרגשת ולא עוד נטל מעיק. יש לנו עבורכם פתרון שהולך לחסוך לכם חשיבה, כסף והמון זמן.
א.א. קרמיקה שמחה להציג שיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם מעצבי הפנים המובילים בישראל, הכולל פגישת ייעוץ אישית כחלק מסל השירותים של החברה. המעצב מכיר היטב את כל מוצרי החברה ובפגישת הייעוץ תקבלו רעיונות והשראות לשדרוג מלא של מראה הבית, הסברים מפורטים ואפשרויות בחירה מתוך מגוון אפשרויות – הכל כדי שתצאו מרוצים ותוכלו ליצור את בית החלומות שלכם.
הפגישה תערך באחד מאולמות התצוגה המפוארים שלנו, מה שיאפשר לכם להעלות התלבטויות בזמן אמת ולקבל עליהן מענה מיידי, מהמעצב הצמוד שלכם. שווי ההטבה הינו מאות שקלים ואנחנו נשמח שתפיקו ממנו את המירב.
זכרו כי שיפוץ הבית יכול להיות מייגע ומעייף או שהוא יכול להיות מסעיר וסוחף. עם א.א. קרמיקה תהנו מהליך נעים וקל תוך ליווי וייעוץ מקצועי, שירות אישי, חם ומקיף.

אולמות התצוגה של א.א.קרמיקה ממוקמים בכפר סבא ובבני ברק- רמת גן, שם תוכלו להתרשם ממבחר אריחי קרמיקה, חיפויים, כיורים, מקלחונים ועוד
צוות א.א. קרמיקה יקבל את פניכם, ינחה אתכם ויעניק לכם רעיונות ופתרונות בהתאמה אישית.

צרו אתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לרשותכם
 03-5469595



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה