לרחף בכדור פורח מעל תל אביב!

שהייתי קטנה חלמתי לטוס בכדור פורח וכל הזמן חשבתי מתי זה יקרה וכל הזמן הייתי חושבת צריך להגיע לגלבוע ולישון לילה שם כדי לטוס בזריחה והזמן עשה את שלו והמרחק עשה את שלו וכל הזמן דחיתי.


היום הגשמתי עוד חלום במכתב החלומות שרשמתי מה עלי לעשות ולהגשים עד גיל 50  ברשימת ההמתנה היה גם לטוס בכדור פורח. מסיבה ראשונה שזה פה בתל אביב ואפשר לעלות מתי שרוצים  אין צורך להגיע לצפון ולא צריך לישון  ממליצה בכיף לחוות את החוויה תצפית יפייפיה על תל אביב נהנו מאוד.אז במקום זה נסענו לפארק גני יהושוע. ושם יש את baloon tlv . והם חידשו את הבלון לריצפה שקופה שרואים את התחתית ורואים את האדמה ואת העלייה שזה האטרקצייה המלהיבה שנכדיי מאוד אהבו. וגם הבלון כבר לא לבן משעמם הוא מאוייר בתמונות צבעוניות  ממש אהבתי את הצבעים והציורים. הנכדים שלי לא רצו לחזור הביתה.


אטרקציית כדור פורח ראשונה מסוגה בישראל נמצאת בפארק גני יהושע שבתל אביב ומתאימה בדיוק להורים המחפשים משהו מעניין וחדשני לעשות עם הילדים שלהם.TLV BALLOON הוא כדור פורח ענק אשר ממוקם בגני יהושע ומספק חוויית ריחוף ותצפית של 360 מעלות על הנוף האורבני של תל אביב והסביבה.
הכדור, הממולא בגז הליום ידידותי ובטוח לשימוש, מרחף עד לגובה של 120 מטרים, קוטרו 23 מטרים והוא מסוגל לשאת עד 30 אנשים מעלה בכל הפעלה. הכדור הפורח הוגדר על ידי הרשויות ככלי טיס לכל דבר ולפיכך רמת הבטיחות בו היא הגבוהה ביותר ומפעילי הכדור נדרשו לעבור קורס הכשרה ייחודי.
הכדור, הממולא בגז הליום ידידותי ובטוח לשימוש, מרחף עד לגובה של 120 מטרים, קוטרו 23 מטרים והוא מסוגל לשאת עד 30 אנשים מעלה בכל הפעלה. הכדור הפורח הוגדר על ידי הרשויות ככלי טיס לכל דבר ולפיכך רמת הבטיחות בו היא הגבוהה ביותר ומפעילי הכדור נדרשו לעבור קורס הכשרה ייחודי.המחיר לטיסה הוא 75 שקלים למבוגר, 65 שקלים לתושב תל אביב ו-50 שקלים לילד.בימים אלו, בהם ההורים מחפשים הפעלות מעניינות עבור ילדיהם הנמצאים בחופש הגדול, האטרקציה היא המענה המושלם. חוויה של פעם בחיים, כזו שלא ניתן למצוא באיזור וכמובן שלא במחיר הנקוב, מחכה לילדים המחפשים ליהנות עד כמה שניתן בחופשתם.לטסים תצפה טיסה לפרק זמן של כ-12 דקות בליווי טייס צמוד ומקצועי, אשר גם יסקור את הנוף שיתגלה לעיני הטסים ויספק הסבר קצר על נקודות חשובות ומעניינות. במקביל לפעילותה של האטרקציה החדשה, יוקם בסמוך אליה מרכז מבקרים, אשר יציג מידע ויסקור את ההיסטוריה של הכדורים הפורחים בעולם ובארץ. שעות הפעילות הן מתשע בבוקר עד תשע בערב, כשפעילות הבוקר והצהריים מתאימה מאד לבילויים משפחתיים והחל מרדת השמש, טיסות הערב מאופיינות באווירה שונה ורומנטית.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה