מוצצי אוונט החדשים!




Click to close הוא מרגיע את הפעוט, מנחם אותו ומאוד ממכר עד שמגיע השלב שהוא מפריע לו לדבר; מהו הגיל המומלץ לגמילה ממוצץ ואיך להקל עליו את הפרידה מפיסת הגומי היקרה? משתילת עץ מוצצים 


דמיינו את הסיטואציה הבאה: הפעוט מגיע הביתה מבית החולים .ואז את מנסה להכניס לפיו את המוצץ והוא סרבן מוצצים מה לא ניסינו קטנים גדולים סילקון פטמה שקופה שמדמה את השד. והוא מחליט שהוא לא רוצה. עד שגיליתי את מוצצי אוונט הוא פשוט לא נפרד ממנו. אני חוששת אפילו שתהיה בעיה כשנצטרך לגמול אותו, נחכה ונראה מה ילד יום.



הקשר בין הילד למוצץ מתחיל באינסטינקט הבסיסי של פעולת המציצה שמתקשרת ליניקה, להזנה ולתחושה נעימה של שובע. זו גם הסיבה שפעולת מציצת המוצץ מרגיעה מאוד את התינוק.
מעבר לאפקט המרגיע, יש תינוקות שמשתמשים במוצץ כאובייקט מעבר - חפץ שהתינוק מאמץ ומייחס לו תכונות אמהיות ומנחמות (בדומה לחפצים אחרים כמו שמיכה, חתיכת בד, בקבוק, בובה וכו'), דבר שמגדיל את התלות של התינוק בו. אבל מצד שני מאוד מרגיע . אני קוראת לו המרגיע הלאומי. או המשתיקון.

המוצץ הרך ביותר לעורו העדין של הבייבי שלך
מוצצי Ultra-soft החדשניים, בעלי מגן גמיש ורך שאינו משאיר סימנים על עורו של התינוק ואינו גורם לגירויים ופטמה רכה בעלת מרקם משיי ש-96% מהתינוקות מאמצים בקלות*.
נמכר ב-2 מידות ומתאים לגילאי 0-6 חודשים ו-6-18 חודשים.
כהורים, אנחנו רוצים לעטוף את התינוק החדש והרך שלנו ולבחור עבורו את המוצרים הנוחים והנעימים ביותר שיקלו על ההסתגלות שלו לעולם. בפיליפס אוונט פועלים כבר מעל 30 שנה לפתח חדשנות אמתית שתסייע בהרגעת התינוק ותעניק להורים שלווה בידיעה שהם מעניקים לילדיהם את הטוב ביותר.
לאחר שנים של מחקר ופיתוח, פיליפס אוונט משיקים את מוצץ Ultra Soft - המוצץ האולטימטיבי שמביא עמו בשורה ענקית לתינוקות והוריהם.
המוצץ החדש נוח יותר לתינוק מכיוון שכולל מגן פה מעוגל, רך וגמיש המתאים עצמו לצורת הלחיים של התינוק ואינו משאיר סימנים או מגרה את העור.
למוצץUltra soft  פטמה רכה יותר ובעלת מרקם משי, לתחושת נוחות מוגברת. בסקר שנערך בקרב אימהות כיצד מגיב התינוק שלהן לפטמות הסיליקון של פיליפס אוונט נמצא כי 96% מהתינוקות הסכימו לאמץ את המוצצים הרכים במיוחד של פיליפס אוונט*.
הפטמה האורתודנטית בכל מוצצי פיליפס אוונט הינה דו כיוונית ופותחה בשיתוף מומחים ברפואת שיניים לעידוד התפתחות תקינה של הפה והלסת. המוצצים מיוצרים באנגליה תחת בקרת איכות קפדנית ועמידה בכל הסטנדרטיים הבינלאומיים כולל תו תקן של מכון התקנים הישראלי.
לראשונה במוצצי פיליפס אוונט, המוצץ משווק בקופסה לסטריליזציה מהירה של המוצצים תוך דקות בודדות במיקרוגל ולאחסון הגייני של המוצצים בתיק.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה