הרוח והחומר והחלום מתגשם עם אייל כהן!

הוזמנתי אל דירתו של מעצב הפנים אייל  כהן. וכשהגעתי לחזית הבית . התפלאתי חשבתי שאגיע לוילה ברחובות,מאוד הופתעתי ברגע שעליתי לקומה השניה בבנין קומות שמבחוץ נראה בנין רגיל, נכנסתי וסקרתי את הבית ופשוט הייתי בהלם איך הדירה מעוצבת להפליא ,  נראית מרווחת גדולה מוארת .דירה קטנה שלושה חדרים שנראית כאילו יצאה מקטלוג,





משדרגים את הבית, עוברים דירה, בונים בית חדש או מרעננים את הישן? 
תזדקקו לעזרתם של מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע שונים בתחום העיצוב והבניה. ליצור קשרים עם מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע המתמחים בעיצוב בתים ודירות ובבנייתם. לשדרג את העיצוב החזיתי של הבית, לרענן חזית בית פרטי שבבעלותכם ולשפר את מראה חלקים שונים בבית,  לעיצוב חדרי מדרגות, לובי, חדרי כניסה, חדרי ישיבות ואזורים נוספים בבית ובמשרד, היעזרו במעצב הפנים 
אייל כהן וברוך אריאל כדיר,






הכירו אותנו

COHEN'S – THE ART OF DESIGN
בבעלות וניהול אייל כהן וברוך אריאל כדיר, אייל וברוך בעלי ניסיון רב שנים
בעיצוב בתים פרטיים, משרדים, חנויות, מבני תעשיה, בתי מלון,בניינים  וכן פרויקטים מיוחדים.
היתרון המרכזי המלווה את הסטודיו הינו עבודת התחקיר המעמיקה הנעשית עם הלקוח על מנת ללמוד ולהכיר את צרכיו הייחודיים ואופי חייו וזאת מבלי לוותר על אסתטיות ועיצוב אומנותי ויוקרתי, אייל וברוך הינם אומנים שמכניסים ויוצרים "פיסים" ייחודים לכל חלל ולכל פרוייקט.
כל חלל מקבל את מלוא תשומת הלב ב - 100%. "עושים הכל או לא עושים בכלל", זה משפט אשר תשמעו מפיהם המון. מבחינתם עיצוב הוא עיצוב רק אם עושים עד הפרט הקטן ביותר בכדי לשמור על הפונקציונליות וליצוק  לתוכו עיצוב חדשני, אומנותי ויוקרתי.

קיים צוות מקצועי המעניק ליווי צמוד לאורך כל התהליך הכולל הכנת תכניות אדריכליות, בחירת חומרי בניה, הכנת תכניות חשמל עם מהנדס חשמל, שרטטת ומנהל משרד. בנוסף, המשרד מעסיק קבלן חיצוני בעל צוות מיומן שעובד בתאום מלא עם הנחיות המשרד ובכך עומדים בלוח הזמנים שנקבע מראש לשביעות רצון הלקוח.
אייל וברוך פיתחו המצאה של קירות בפטנט ייחודי ואומנותי לקירות דקורטיביים מפעימים אשר יוצרים אשליה מדהימה של מרחב עושר אומנות ויוקרה, לקירות אלה מצטרפים מיטב אנשי המקצוע לביצוע והשמה בשטח ללא לכלוך.
מעורבותו המלאה של צוות המשרד בכל שלבי הפרויקט מאפשרת ללקוח להיות שותף פעיל בבחירות העיצוביות וכן ליהנות מחוויית עיצוב מעשירה, אך מעל לכל מנטרלת דאגות מיותרות.
מעבר לעיצוב העכשווי, אנו דואגים לבחור חומרים בעלי איכות גבוהה המבטיחים הנאה צרופה של עיצוב ואיכות לאורך שנים, כולל חומרים ירוקים הידידותיים לסביבה.
המוניטין המקצועי של אייל וברוך נבנה בעיקר בזכות האמינות, היחס האישי והפתרונות היצירתיים בכל פרויקט לגופו ובשל כך אנו זוכים לעבוד עם לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ, בפרויקטים מאתגרים ומגוונים.
אייל כהן | ברוך אריאל כדיר
כבעלי ותק וניסיון רב שנים בתחום עיצוב פנים, והתמחות בהום סטיילינג של בתים, עסקים, ומבנים מסחריים עד לפרט הקטן ביותר כי "אלוקים נימצא בפרטים הקטנים",
עדיין עבורנו כל מבנה הינו אתגר מקצועי בפני עצמו.
השאיפה שלנו כמעצבים ליצור חללים בעלי אופי וייחודיות תוך שימוש נכון בחומרים ושילוב נכון של צבעים בהתאם לסגנון המבוקש וליצירת אוירה ואנרגיה ייחודית לכל חלל. מעבר ליופי חשוב לנו שבחירת החומרים תעשה ממקום פרקטי
ובראיה קדימה איך ייראו הדברים גם בעתיד ולא רק שיפה וטוב לנו עכשיו
ומומחים בתכנון תקציב הלקוח, מעדיפים לעשות חלל אחד מושלם מאשר כמה חללים שהינם עומדים בסטנדרט שלנו כאומנים.









שתגיעו תגלו ותעזרו בבחורה ששמה איריס סעדי נומרולוגית שדרך תאריך הלידה שלכם. תגלה איזה סגנון אתם צריכים לבית מאוזן. פה נכנס הרוח והחומר לעניין.


המשרד עוסק בתכנון ועיצוב פנים, החל משלב תוכניות רעיוניות, אומדן עלויות, הפקת תוכניות ביצוע, יעוץ לבחירת חומרים ובעלי מקצוע ,ליווי, ועד לגמר ביצוע מלא של הפרויקט.
עבודת המשרד שמה דגש על תכנון קפדני המשלב את הצרכים, החלומות והתקציב של לקוח.




בחללים מסויימים או קירות, כשאנחנו רוצים ליצור תחושה של ייחודיות אנחנו יוצרים שילוב של חומרים דומיננטים, אך יחד עם זאת שישלימו אותם כמו במקלחת פה. וכמו בקיר טלוויזה מולכם. שיטת 3 האלמנטים יוצרת ייחודיות בחלל וכל חלל מקבל את הסגנון שמתאים לו
קירות האומן שלנו- THE ART OF DESIGN   E&B
קירות האומן עשויים מ-MDF .
חומר אשר יכול לקבל כל סוג ציפוי צבע או טקסטורה.
-          חומר לא פציע.
-          לא מקבל אבק.
-          התקנה נקיה ללא לכלוך או אבק.
-          ניתן להסתיר את חוטי החשמל, ממיר, שנאים בתוך גוף הקיר וכן אין צורך במזנון.
-          יוצא אווירה ואשליה של מרחב.
-          חומרים פרקטיים הניתנים לניקוי בקלות ברמה של סקוץ' ברייט.
-          חומרים הניתנים להסרה בקלות המידה ורוצים לשנות ולרענן.
-          קיר אווירה לכל דבר, המשלב תאורת אווירה בתוכו.
-          כל פלח לפי שיטת 3 או 4 האלמנטים שלנו ומקבל טקסטורה אחרת ומגוון רחב של מרקמים, אשר השילוב של כולם ביחד יוצר הרמוניה ועומק המדגיש את התלת ממדיות.
-          יכול להסתיר ארונות חשמל.
-           



הסטודיו לעיצוב ואדריכלות פנים הוקם בשנת 1991 ע"י גיל כהן ,מאז הקמתו, עוסק במגוון תחומים: תכנון ועיצוב פנים של בתים ודירות יוקרה, משרדים, עסקים, מוסדות חינוך ועוד.

המשרד מעניק פתרונות מגוונים, תוך הקפדה על פונקציונליות בשילוב אסטטיקה ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה