דור 6 גם ביין יקב 1848!




סיבה למסיבה גם ראש חודש גם ליל הסדר בפתח עם ארבעת הכוסות!







תוצאת תמונה עבור ליריקה יין היוצר

יין הוא אורח של כבוד במסורת היהודית ועל כל שולחן בערבי שבת ובחגי ישראל - בפסח אנחנו מצווים לשתות ארבע כוסות, בערבי חג וערבי שבת אנחנו עורכים קידוש ומברכים על היין - ובחג הפורים מצווה לשתות עד דלא ידע. לשתות יין ישראלי משובח.עם יקב 1848




יקב 1848 יצר קונספט חדש אשר מצליח להתאים את היין לסיטואציה של הצרכן:
יינני היקב שקדו ולמדו במשך הזמן את דרישות הצרכנים והתאימו בלנדים מיוחדים המתאימים בדיוק לסוג ואופי האירוע:



יין למסיבה ? הכירו את דור 6PARTY TIME  
ין לאירוע משפחתי? הכירו את דור 6 – FAMILY EVENTS
יין לערב רומנטי? הכירו את דור 6 -  FOR TWO

**בקרוב יושק בקבוק חדש- MOMENTS OF SUCCESS **.
מחיר לצרכן 99 ₪ לבקבוק, בחנויות יין בלבד




בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב 1848 המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. 
צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצוינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור. 

הדור השני לשושלת הייננים "גלינא שור" חי ברובע היהודי בירושלים. רוזה, ילידת צפת, אשת חיל ויזמית, הקימה את קמעונאות ובר היין הראשונים בארץ ישראל. החנות שכונתה "חמרה רוזה" פעלה ברובע המוסלמי בשוק הכתנים הסמוך להר הבית. תחת ניהולה של רוזה פרח ושגשג המקום והפך לאבן שואבת לתושבי המקום בשוק הכתנים הסמוך להר הבית.
הדור החמישי לשושלת הייננים "גלינא שור" היה הראשון אשר העביר את תעשיית היין בארץ ישראל משיווק במיכלים להפצה בבקבוקים. דור זה, ניכן ביכולות ניהוליות לצד הבנה ראשונית של שיווק ומיתוג בתעשיית היין הארץ ישראלית. קו הבקבוק אפשר לראשונה למתג את היקב ולתת שמות ליינות. 

הדור השביעי לשושלת היינים "גלינא שור" מוביל את היקב לקדמת טכנולוגית היין המקובלת בעולם. הדור השביעי מפתח יינות זניים, דו זנים ורב זניים, תוך הקפדה על כרמים מגוונים ושילובים מיוחדים ביין זני הגפנים הגדלים בכרמי היקב. יינות היקב זוכים להערכה ופרסים בכל העולם.
אנו ביקב 1848 מאמינים, שהתווית משמשת ככלי עזר לחובבי היין. התווית צריכה לתת את התשובה לאיזה סגנון יין אני רוכש, או מדוע היין הזה טוב במיוחד. הכיתוב גם אמור להסביר את פירוט הזנים, זמן השהות בחבית, לתאר את בשומות וניחוחות היין וההתרשמות ממנעד הטעמים שהיין מותיר בפה.
יקב 1848 מייצר יין מזה 8 דורות, הוולך ומשתפר עם הידע והניסיון הרב הנצבר. על התווית מופיע דור היין, המעיד על איכות הענבים, תהליך ההפקה, מורכבות ואופי היין, המשפיעים בסופו של דבר על רמת מחיר הבקבוק. יין השוהה בחבית נרגע מתהליך התסיסה והפקת היין, אך גם מתבגר וזוכה לשכבת בשומות וטעמים המשבחים את אופי המשקה. ככל שהחודשים רבים יותר, נוכחות הווניל, הטבק או הקרמל מן החבית עוצמתיים יותר. ביין מספר רכיבים המעידים על גופו של עניין: עוצמת הכוהל, סמיכות הנוזל ואף שיורת טעמים על החיך. המשקה יכול להיות קל, עדין ומתאים לאוהבי ארוחות ומנות קלות; מאוזן, הרמוני ואלגנטי; ועד לכבד ומלא, לאלו מאיתנו שמעדיפים נזירי בשר או סעודות דשנות.


יקב 1848 – זכה ביקב הבוטיק הטוב ביותר בישראל.
170 שנה של חגיגות יין| 8 דורות של עשיית יין| היקב זכה במגוון רחב של פרסים בתחרויות בארץ ובעולם|


יקב 1848 גאים להציג את "דור 6"- סדרה חדשה הפונה אל צרכני היין מזווית אחרת!
דור 6 יצא לדרך לאחר עבודה ארוכה של מספר שנים בשיתוף פעולה עם סטודנטים של הבצ'פר (בית הספר למקצועות הפרסום) והבנה של עולם היין,
יחד עם למידה על שינויים דרמטיים עולמיים בתחום הצרכנות בכלל וצרכנות היין בפרט, הגענו למסקנה כי אנו חייבים לעשות ולהוביל שינוי משמעותי בעולם היין.
יקב 1848 יצר קונספט חדש אשר מצליח להתאים את היין 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה