תמי בניטה – כוהנת כנסי הקוסמטיקה המקצועית שכובשת את ישראל!




תמי בניטה – כוהנת כנסי הקוסמטיקה המקצועית שכובשת את ישראל

אשת העסקים, תמי בניטה, החלה את דרכה המקצועית בעולם הכנסים הקוסמטים כשכירה ועבדה למעלה מעשור עד שהבינה שדרך עצמאית כמקבלת ההחלטות, יותר מתאימה לה. היא החלה לבנות את החברה לכנסי קוסמטיקה מקצועית במו ידיה לפני כ- 7 שנים והוא החל להכות גלים במהירות. תוך זמן קצר התקבלה הצעה מחו"ל לזיכיון של מגזין "קבין" היוקרתי שמתפרסם כל רבעון.

תמי מסבירה כי קוסמטיקה מקצועית היא מגוון המוצרים שהקוסמטיקאית משווקת בעצמה והם אינם נמכרים בחברות הפארם. היא מעידה כי היא מפיקה את כנסי הקוסמטיקה מתוך רצון להעצים את הקוסמטיקאיות עצמן, במקום שהן יעצימו חברות ענק, לחבר ביניהן ולספק מענה לא מסחרי להעצמה אישית ועסקית, בענף בו בעלות עסק רבות אינן יודעות לנהל אותו ביעילות.
את הדרך החלה תמי ללא חששות מכישלון עסקי, משום שהאמינה בעצמה. הדבר היחיד שהעסיק אותה הוא הרצון הבלתי מתפשר להצליח לשלב בהצלחה בין אימהות לקריירה ובין העסק למשפחה. הרצון הזה הוא חלק ממה שמניע אותה והיא מקפידה לשלב בין כל העולמות ולהקדיש לילדים זמן איכות הכולל יחס חם, ארוחות טריות מעשה ידיה וכמובן, המון אהבה. בניטה מדגישה את חשיבות המשפחה כערך עליון ואת הקשר הבלתי נפרד של הבית מהעסק וטוענת שמי שרוצה עסק יציב, צריך גם בית יציב.
כחלק מהחזון היוקרתי שלה, הקפידה בניטה מן היום הראשון לארח כנסים של החברה בבתי מלון מפוארים, שיהלמו את המסר שמציעה החברה ללקוחותיה. התגובות לא איחרו להגיע - אלפי קוסמטיקאיות השתתפו ומשתתפות בכנסי החברה ובניטה מעידה כי הסיפוק הכי גדול שלה הוא לחבר בין אנשים ולגרום להם לטוב. ההרצאות בכנסים מועברות על-ידי מיטב אנשי המקצוע מכל רחבי העולם ועוסקות בתחומים המשיקים לקוסמטיקה, ניהול עסק, פתיחת חסמים, חיבור גוף-נפש והעצמה נשית, אלמנטים שלדברי תמי הם קריטיים בהתנהלות של הקוסמטיקאית.






תמי בניטה מחוברת לעולם הרוח והיא שואפת להכיר לנשים דרכי חשיבה חדשות מתוך הבנה שזו הדרך להגשמת המטרות העסקיות שלהן. היא פועלת מהלב ומהנשמה והמוני עסקי קוסמטיקה המריאו לשגשוג בזכות העבודה המאומצת שלה והדרכותיה בכנסים בנושאים כגון תמחור נכון, ערך עצמי, יחסי אנוש עם לקוחות ועוד. את משנתה לגבי יחסי אנוש היא מיישמת בעצמה, באמצעות מחלקת שימור לקוחות היוצרת קשר עם קוסמטיקאיות לפני ואחרי כנסים. אחוז הנרשמות לכנס הבא מיד בסיום הכנס הנוכחי, הוא מרשים. בנוסף בניטה קשובה לרחשי לקוחותיה – הקוסמטיקאיות -  ובעזרת הפידבקים שלהן, וועדת היגוי מיוחדת בונה את התכנים והקונספט מכנס לכנס.
השנה הכנס יעמוד בסימן הטרנדים הגדולים ביותר של 2018 ותחזיות עד 2020, בכל תחומי הביוטי: אופנה, איפור, עיצוב שיער, טיפוח ציפורניים ועוד. בניטה מדגישה כי טרנדים הם המצאה נשית והן אלו המובילות אותם עונה אחרי עונה. את האמירה האישית הזו היא משתדלת להנחיל לקוסמטיקאיות עצמן ולכוון אותן למכירה של עצמן, יותר מאשר כל מוצר או שירות. המיתוג היוקרתי והאיכותי של הקוסמטיקאית עצמה הוא הדבר החשוב ביותר, לדבריה. ברגע שהוא מבוסס, גם המחירים יכולים להיות בהתאם. כחלק מכך, היא ממליצה למשתתפות הכנס להיראות נוצצות וזוהרות במיוחד ולהקים ביתנים מרשימים המשדרים אווירה מקצועית ומדויקת.
דמות ההשראה הכי גדולה של תמי בניטה היא אמא שלה, ז"ל ("בשבילי היא אשת חיל") – אישה מסורה ששילבה בהצלחה בין חיי משפחה מאושרים ועבודות הבית, לעבודה מאומצת. מותה היה משבר עצום, שממנו החליטה בניטה לצמוח ולהיעזר במשפחה, באביה, בחברים ובלקוחות, כדי להגיע לנקודת השגשוג.
את הקשיים שצצו בדרך היא מכנה "אתגרים" וטוענת כי "אחרי מה שעברתי בחיים, אם אני קמתי מאיפה שקמתי כל אישה יכולה לקום". את המוטו הזה היא מממשת בהתנהלות של העסק ובחינה מתמדת שלו מבחינת מילוי הצרכים של הלקוחות, האתגרים הלוגיסטיים ועוד. הדרך להצלחה טמונה לדעתה ביושר ועבודה קשה ואלו התכונות שהיא מתעדת לכבוש איתן את ישראל כגוף לקידום קוסמטיקאיות, שאין קוסמטיקאית שלא תכיר. את הליווי והמנטורינג בנושא שואבת בניטה מאיש התקשורת ויחסי הציבור - גולן נהרדעא.

ולגבי העצמה נשית? בניטה קוראת לנשים לקחת אחריות על חייהן ולהיות מוכנות לעבודה מאומצת בבית ובעסק. היא מפצירה בנשים להודות על הטוב בחייהן ובעיקר – להשקיע בעצמן ובילדים, עם הרבה חום ואהבה.

בתאריך 7 במאי יתקיים כנס הקוסמטיקה הגדול במלון הילטון תל אביב.

ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה
קבין ישראל
Benita Beauty for Business
03-7168770

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה