בונבוניירה מעבירים רק למי שאוהבים!

הבנבוניירה

פעם כשהייתי קטנה הייתי מסתכלת בארון למעלה היו מלא בונבוניירות שוקולד. ותמיד חיכיתי לרגע מתי יפתחו את הבונבוניירה? הייתי מחכה ושואלת ואפילו מטרידה את אמא בשאלה הזו.יום אחד הלכנו לדודים ואמא עטפה בונבוניירה ואמרה שמישהיא ילדה וניתן לה מתנה ליולדת.

שמחתי מאוד אולי  הדודה תפתח ואז יהיה לי סיכוי לטעןם מהבונבוניירה. כשהגענו לדודה מה היתתה האכזבה שהיא לקחה את המתנה לא פתחה אותה .אמרתי לא נורא  יש לאמא מלא בארוןץ ויום אחד אמא גם ילדה את אחיץ וכשחזרה הבייתה חזרה עם עוד בונבוניירות. ושוב הכניסה לארון.
אמא מתי נואכל מהבונבוניירה שאלתי שוב את אמא ואמא ענתה בהזדמנות אחרת.

יום אחד הלכנו לדודים אחרים והם פתחו לכבוד הולדת אחי בונבונייירה . ואני כולי שימחה וציפייה.מחכה וממתינה לרשרוש הנילון הנצמד לאריזה הנפתחת. והנייר הלבן ששומר על הבונבונייירה. דודתי פתחה וחילקה לי ראשונה ואמרה שזה אחי התינוק הביא לי במתנה. הכנסתי אל פי את הבונבון.והוא לא היה טעים בכלל טעם מר של שוקלד מריר ובתוכו טעם יין .ממש לא אהבתי את הבונבוניירה.יותר לא בקשתי ולא רציתי ולא שאלתי.

פעם היו מעבירים את האריזות מאחד לשני לדעתי האחרון בסיבוב גילה שהבונבוניירה עבר עליה התאריך ויצא שהיא צריך לזרוק אותה בונבוניירה לא פותחים בונבוניירה מעבירים למי שאוהבים.

היום קבלתי שוקלד פרלינים קוראים להם היום משופרסל פתחתי אותם לילדי ונכדי השהגיעו לשבת . שמחתי שאמרתי לילדים אצלי נותנים למי שאוהבים ואתם אהוביי קיבלתם שוקל פרלין טרי ישר מהסופר לא עבר מיד ליד .הם טעמו ולקקו את השוקלד הטעים נשארה רק האריזה לתפארת אולי נעביר את האריזה ריקה מה אתם אומרים?.....
#שופרסל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה