היהלום שבכתר

בוקר טוב קוראים יקרים שלי .הבוקר פגשתי אישה מדהימה שהזמינה אותי אל ביתה הקט שברמת גן. אשה נפלאה  עם סבר פנים נאות.בביתה הקט יש חדר קטן ששם היא עושה פלאים  מה זאת אומרת? אתם שואלים?
אז ככה שמה אורלי זיבלי והיא קוסמטיקאית כבר 15 שנה . הייתי אצלה והיא טיפלה בי  הוציאה לי שחורים מפניי שלא  הוצאו שנים רבות. ההיתי אצל קוסמטיקאיות ועשיתי כמה טיפולים אבל היא ממש פינקה את פניי . אם זה טיפול יהלום שקיבלתי. וניקוי גבות.  פילניג  ובסוף מרחה אותי בקרם. דרך אגב היא מורחת הכל במכחול משי שהתענגתי עליו ממש תענוג לפנים.

מכון קוסמטי יחודי אשר מציע מגוון רחב של טיפולים יסודיים ואיכותיים ומעניק שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוחה או לקוח בכל הגילאים.
המכון מנוהל על ידי אורלי זיבלי קוסמטיקאית רפואית ומומחית בכל הטיפולים אשר מציעה . המכון קיים כ-15 שנה , אורלי תשמח לראותכם ולהעניק לכם את היחס החם והשירות הטוב ביותר.
במכון מגוון טיפולים: טיפול בפטרת בציפורניים,בניית ציפורניים, פדיקור רפואי, הסרת שיער ב IPL, איפור קבוע, טיפולי פנים: לשיקום העור, שעווה, מניקור, עיצוב גבות, איפור לאירועים.



ממליצה לכם בחום   אצלי השחורים הפכו ליהלומים. תודה לך @אורלי זיבלי














תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה