ושוב איתכם !




אתמול היינו בהשקת נוטריליון אבקת תמ"ל במקום מיוחד שנקרא קפה שינדלר שנמצא בתל אביב. למקום הגעתי עם ביתי ההריונית. וכמובן שהיו שם נשים הרקיוניות וגם כאלה שאחרי לידה. תשאלו מה עושה סבתא פנינה בארוע שכזה?..
התשובה שאני סבתא לשלושה נכדים הרביעית בדרך. ושמחתי לגלות את נוטריליון בנכד השלישי שמאוד אהב אחרי שינק במשך חצי שנה. והוא אהב לשתות עד היום הוא בן שנתיים ועדיין אוהב את נוטריליון.ואיך הגענו אליו תשאלו גם אז הייתה השקה וניסינו את נוטריליון ושמחתי לשמוע שעכשיו ניתן להשיג אותו כבר מרגע הלידה ב29 בתי חולים בארץ.כששואלים מה תרצו במקום הנקה שדבר ראשון זה דבר ראשון אבל אם תרצו תמ"ל. אז אני ממליצה בחום על נוטריליון מבית טבע שכאמור טבע ידועה בשמה הטוב יצרנית התרופות מקום ראשון .שמחתי לחזור אליו ולשמוע שתמיד משפרים את הפורמולה ותמיד יש במה לחדש.


טבע מפרסמת כי היא משווקת בארץ את מותג תרכובת המזון 

לתינוקות מספר 1 באירופה, אבל ברבות ממדינות אירופה, כגרמניה, 

צרפת ובריטניה, לא רק ששם המותג שונה, אלא שהמוצר שנמכר שם

 מכיל אל.סי פופה, בעוד שהמוצר בארץ נטול רכיב זה. טבע: 

"היצרנית נוטרישה מדורגת מספר 1 באירופה"


שיווק נוטרילון בישראל טבע שמה דגש על הרכיבים GOS ו־FOS - רכיבים פרו־ביוטיים, שלפי מחקרים שונים עשויים להביא תועלת למערכת החיסונית של התינוק.  שעל פי חלק מהמחקרים אמורות לתרום להתפתחותו הקוגניטיבית של התינוק.לכל תינוק והנוטריליון שלו . ללא לקטוז.לכל שלב בגיל התינוק יש את השלב המתאים לו ורצוי לתת לפי השלבים.


יצרנית הנוטרילון, חברת נוטרישה ההולנדית, כבר משווקת את הרכיב בפורמולה שהיא מייצרת לרוב מדינות אירופה (גרמניה, הולנד, צרפת, פינלנד, צ'כיה, סלובקיה, בריטניה ואיטליה). ישראל נמנית עם שורה מצומצמת של מדינות שבהן משווק המוצר של נוטרישה ללא הרכיב.


 #נוטריליון



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה