ברוך שעשני אשה!

 להיות אשה מה זה אומר?.
אשה תמיד אשה היא גם סופר וומן מסוגלת לעשות כמה פעולות בבת אחת  גם לדבר בפון וגם לחתל וגם לנדנד את התינוק בעגלה  ועוד היד נטויה. וגם הסתכלות על הצד ההורמני של האישה כמו שאומר המשורר כשאת אומרת לא למה את מתכוונת? בתקופה זו אי אפשר להבין את האישה והבעלים יוצאים מדעתם ולא מבינים את האישה . נכון שזה נשמע מופע של נשים הכוח הנשי. אבל בשביל שקצת יבינו הגברים שלנו. ממליצה לכם דווקא ללכת איתם לצחוק להנות ולהבין שאנחנו הנשים יש לנו את השפה שלנו זה הסוד בכוח הנשי.לנו יש את decode herv  הקוד הנשי.

אתמול הייתי עם ביתי הבכורה נהנו צחקנו התרגשנו וחשנו שאנחנו במופע בחו"ל. הבנות ששרו היה להם קול מעלף. נעים לשמוע המופע אינטימי לא רועש מידי . ממש תענוג לאוזן ליחצו  על וידאו 




תיאטרון אנגלית על במה בשיתוף התיאטרון הלאומי הבימה,  ערב קסום המשלב נשים, אופנה, ולהיטי הזמרות האגדיות, כולל אריטה פרנקלין, ביונסה, אדל, וויטני היוסטון, ועוד. המופע בשפה אנגלית בלבד.ליח

לדוגמא כשאני אומרת לא לזה אני מתכוונת לרשימת קניות כזו לדוגמא להסביר טוב טוב למה אני מתכוונת





מופע אנרגטי ומרהיב, חגיגה של מוזיקה, אופנה, ונשים. "שמלה שחורה קטנה" משלב קטעים קומיים עם רפרטואר מוזיקלי משובח הכולל ביצועים יחודיים ללהיטים של הזמרות האגדיות מכל הזמנים, כולל אריטה פרנקלין, וויטני יוסטון, בילי הולידיי, אדל, ביונסה, ועוד.
הפקה מיוחדת של תאטרון English On Stage, הכוללת צוות מארה"ב, אנגליה, וישראל. המופע נכתב, הופק ובוים ע״י נשים, וכולל צוות שחקניות וזמרות שכולן נשים (למעט נגני הליווי).  השמלה השחורה הוורסאטילית משמשת במופע גם כמטאפורה לנשים עצמן החובשות "כובעים" שונים כל הזמן-- אשת קריירה, אמא, חברה, וכו'.
המופע באנגלית, מיועד הן עבור נשים והן עבור גברים וזכה לביקורות מצוינות.
בהשתתפות: שיר זלינגר, תמר בטלהיים, נואית קדם, תמי מחנאי (פסנתר/שירה), שחר רצנברג (תופים), יניב אזיקרי (גיטרה בס), מירב צור. בימוי: מירב צור. ניהול מוסיקלי: שיר זלינגר. סטיילינג: וונדי ליימן. שות' ניהול מוסיקלי: תמי מחנאי. עיצוב שמלות: אפרת בסנדלוב.


#littelblackdress

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה