להתפנק איתו!

פריד מציגה:
אקסקלוסיב תינוק – שמיכת פוך טבעית לתינוקות
שמיכה קלה, רכה ומפנקת
יש לי את השמיכה הזו קניתי לבן שלי לפני שנים בשמיכה יחיד ולי את הזוגי אין כמו השמיכה הרכה המפנקת הזו מחממת בטירוף . אין צורך בשמיכה מתחת לפוך כי החום שאוגר הפוף הזה הוא להרגיש כמו הברווזים האווזים שנעים להם בחורף עם שכבת המגן של הנוצות הללו. תזהרו מזיופים כי פעם רכשתי פוף לא של פריד הנוצות שם היו נוצות ולא הפלומה כל הלילה דקרו אותי הנוצות העבות שיצאו דרך הפוף לא נעים לא מחמם זרקתי לפח . אז מנסיוני רב השנים עם פריד רכשתי גם כריות שהם אצלי כבר 10 שנים . קניתי עבורם מגן כרית שלא יתלכלכו ברוק דמעות וכל מיני. שלא יהיו כתמים אני שמה עוד ציפית לכרית כלומר מגן. ושתי ציפיות כך הם נשמרים נקיים לאורך זמן. שינה טובה ולילה טוב..ועכשיו היגע זמן לפנק את הנכדים הקטנטנים שלי.
רשת 'פריד לשינה טובה' בישראל לייצור שמיכות פוך  טבעיות, מציעה את 'אקסקלוסיב תינוק' - שמיכות פוך טבעיות המתאימה למיטת תינוק.


שמיכת הפוך במילוי פלומה טבעית בתקן אירופאי, שעברה תהליכי ניקוי, יבוש וסטריליזציה, מעניקה לתינוק כיסוי מושלם בהיותה קלה, רכה ומפנקת.
השמיכה בגודל 100 על 150 ס"מ עוטפת את התינוק בחום ובאהבה והיא מיועדת למיטת תינוק ולתינוקות שאך נולדו ועד גיל 4 שנים.


משקל המילוי: 405 גרם
סוג בד העוטף את המילוי: 100% כותנה DOWNPROOF
השמיכה מיוצרת מחומרים טבעיים ותפורה בשילוב שיטת קירות ההפרדה, המאפשרים נפח גבוה יותר, שמגדיל את דרגת החימום.
השמיכה, כאמור, גמישה, קלה מאוד, רכה מאוד, אנטיסטטית והידרופילית.
רמת בידוד 10.
מחיר: 249 ₪


להשיג ברשת 'פריד לשינה טובה' – הרשת המובילה בישראל לשמיכות פוך טבעיות, כריות, מבחר שמיכות מסוגים שונים, מצעים ומוצרי טקסטיל שונים לבית ולחדר השינה.


פריד – פרטים נוספים:
רשת פריד היא חברה שהחלה דרכה בשנת 1953. לחברה מפעל ייצור בישראל בו מיוצרים מבחר מוצרי טקסטיל ובהם: המבחר הגדול והאיכותי ביותר בישראל של שמיכות פוך, כריות, מצעים ומוצרים אחרים.
לחברה רשת חנויות 'פריד לשינה טובה, המונה 24 חנויות הפרוסות ברחבי הארץ ומציעות ללקוחות הרשת מגוון מוצרי טקסטיל לחדר השינה ולבית ובהם: שמיכות טבעיות, שמיכות סינטטיות, מצעי כותנה, מצעי סאטן, כריות שינה, כריות תמיכה, כריות אורתופדיות, מגבות רחצה, מגן מזרון, מגן כרית ועוד



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה