לא ניגמלו אז תתגמלו!

גומלים יקרים.אם ילדכם לא ניגמלו עדיין אז תתמלגו אותם בחיתול חדש.כשיש תינוק בבית עולות שאלות רבות, הקשורות לגידול התינוק, דווקא בחורף. האם חם לו? מתי כדאי לחמם את הבית ולאיזו טמפרטורה. לכל השאלות האלה מצטרף נושא אחד וחשוב - החיתול שאנו בוחרים. במיוחד כאשר התינוק כבר גדול יותר ומחותל במידה 6, חשוב לבחור חיתול טוב שסופג ומרחיק במהירות כמות גדולה של נוזלים מהגוף ולא משאיר הרגשה קרירה של רטיבות וחוסר נעימות.

האגיס פרידום דריי הוא חיתול שפותח לאחר מחקר מעמיק ובו טכנולוגיית ספיגה Quick Dry - טכנולוגיה חדשנית המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק. החיתול מאפשר תחושה נעימה של יובש גם לתינוקות הגדולים יותר, מה שחשוב במיוחד בעונת החורף.
חיתולי פרידום דריי מתאפיינים גם בגזרת חיתול ייחודית, דקה יותר, המותאמת לגוף התינוק, כדי שירגיש נוח, למרות שכבות הבגדים הרבות.

 כולנו כהורים שמנסים לגמול את הקטנים שלנו מגמילה מחיתולים.נתקלנו בבעיה שילדינו גדלים ולא נגמלים מהר. יש ילדים בני כמעט שלוש שלוש וחצי שעדיין לא ניגמלו מגמילה בלילה. ולכן נתקלנו בבעיה שהחיתולים קטנים על ילדינו. אז שמחה לבשר לכם הורים יקרים שעכשיו נפתרה הבעיה האגיס יצאו במידות גדולות כן מידה 6 זו בשבילי מידה גדולה. צחקתי שאמרתי לבת שלי שהנכדה שלנו צריכה מידות גדולות בענין החיתול. כי היא מרטיבה בלילה. וגם החיתול מכנס כבר לא מתאים לה.אז עכשיו נעבור את החורף בשלום ונקווה לקראת פסח לנסות לגמול אותה כבר לגמרי.מצרך חשוב לילדינו שיעברו את החורף  יבשים כשתינוק יבש בלילה הוא קם רגוע וכשילדך קם רטוב וסחוט כי החלטת לא לשים חיתול כי הוא גדול מידי  אז כל ההתעסקות בחורף עם מיקלחות בבקר,  ולצאת כך אל הגן לא נעים וחשש להתקררות כי קר שם בחוץ  חכו עם הגמילה לעונת האביב.


+ Huggies Freedom חיתולים שלב 6
לתינוקות במשקל 16-24 ק”ג מחיר 45 שקל


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה