קטנים קטנים אבל גדולים מהחיים!

ארוניה ברי אוכמניות למה כדאי לאכול אותם כי זה נחשב למזון סופר פוד מזון על.

 היא מכילה עשרות ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים וסיבים. מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של הארוניה ברי  יכולה לסייע במגוון גדול של מצבים בעקבות תכונות אנטי דלקתיות ואנטי ויראליות עוצמתיות. כולל דלקות במערכת השתן אשר החומר הפעיל המסייע בהתמודדות איתם נמצא בריכוז גבוהה מאוד בארוניה ברי .

רמות האנטיאוקסידנטים בפרי ובמיץ הארוניה ברי נחשבות לגבוהות ביותר מכל עולם הפירות והאוכמניות לפי מדד "ORAC" המודד את ספיגת חומרי התזונה ונוגדי החימצון בגוף, כך הוכתרה הארוניה בעיני רבים כמלכת האוכמניות. נוגדי החמצון הם חומרים אשר מקטינים את תגובות החמצון של חומרים אחרים ע"י הסרת הרדיקלים וסיוע באיזון הפיכת חומרי תזונה לשומן בטני, נותן לארוניה ברי ערך כפול כאשר הוא מעודד חילוף חומרים המאפשר הקלה בשמירה על המשקל הרצוי באמצעות השפעה על הורמון ה"רסיסטין" הקשור ברעב.

פרי הארוניה ברי נחשב כמזון- על (SuperFood) בשל הריכוז האדיר של נוגדי החמצון אך גם בשל תכולת הביו – פלבנואידים הגבוהה שבו (Vitamin P) הנודעים ביכולתם להילחם בתופעות שליליות בגופנו ובעיקר בעליית רמות הסוכר (הארוניה ברי היא בעלת ערך גליקמי נמוך), הכולסטרול והשומנים בדמנו. בנוסף ויטמין זה נודע כמגן על התאים בגופנו וממעכב התפתחות מוטציות אפשריות בתא וכך עלול לתרום לאי – התפתחותן של דלקות וכתוצאה מזה לאי התפתחותן של מחלות כרוניות אשר משפיעות על רבים.

הארוניה ברי נמכרת בארץ גם בצורתה כמיץ מרוכז, ללא תוספים, ללא סוכר וללא חומרי שימור וזוכה להצלחה גדולה בקרב הצרכנים,מומלץ לשתות 20-30 מ"ל מיץ ארוניה ברי טבעי בשילוב עם כוס מים, סודה, מיץ טבעי או עם המזון,  ולחזור על הפעולה כפעמיים ביום.

בימים אלו הגיע לשוק אורניה ברי בצורתה כפרי יבש בעל טעם חזקת מתקתק ועפיץ האופייני לאוכמניות יער. הפרי מיובש מפירות טריים בלבד וללא תוספים, כך שאנחנו נהנים מפרי טעים ומלא בכל היתרונות הבריאותיים המדהימים של הארוניה ברי.

כדי ל"שחרר"" את הטעמים הנהדרים של אוכמניות הארוניה ברי מומלץ לאכול אותה : אחרי השריה קצרה, בבישול ובאפיה, בתה, בשייקים ובקוקטיילים, כתוספת מתקתקה לסלט, פירות יבשים או עוגות ובכל דרך שאוכלים אוכמניות אחרות.#ארונייהברי


מומלץ לאכול  10-15 גרגירי ארוניה ביום כל יום ו \ או 20-30 מ"ל מיץ ארוניה פעם-פעמיים שביום.

ניתן למצוא ב: עדן טבע מרקט, טיב טעם, רשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע, תבלינים ומזון מובחרות. כשר פרווה בהשגחת רבנות קנדה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה