"שאקל שאקלוביץ"

:
"חדר הצעצועים של אריאל" 

קיבלתי לידי את הספר עיינתי בו הציורים מאוד מאויירים יפה .וכשהקראתי אותו לנכדה שלי.נזכרתי בסרט צעצוע של סיפור איך בלילה כל הצעצועים מתעוררים לחיים.ספר שמאוד קליט ומשעשע.הנכדה לא הבינה מי זה ומה זה שאקל שאקלוביץ.ספרתי אותו שוב הפעם נתתי את השמות של הנכדים שלי שמאוד התלהבו שהם הפכו להיות הגיבורים של הספר. תנסו בעצמכם ותראו את התגובות של הקטנטנים שלכם


ספר ילדים חדש של המשוררת, סופרת ואשת העסקים גילה לפידות  "חדר הצעצועים של אריאל"מושק בימים אלה ומגולל את סיפורו של הילד אריאל,  ילד חמוד ואהוב המקבל "הרבה מתנות עד שהן ממלאות לו חדר שלם .." אריאל שומר לעצמו סוד מתוק- קשר חברי מיוחד עם הצעצועים שלו. אביו של אריאל מתקין מדף מיוחד בחדר הצעצועים ואמו קונה עבורו קופסאות בצבעים שונים, על מנת שיוכל למיין את הצעצועים  הרבים  שלו, על לפי הצבע... לאחר ארוחת הערב המשפחתית אריאל הולך לישון ובלילה כשהצעצועים מתגעגעים אל אריאל הם מחליטים להפתיע אותו במיטתו ...!

את ההשראה לכתיבת הספר קיבלה לפידות מהסיפורים אותם היא מספרת לנכדיה לפני השינה . לפידות: בספר "חדר הצעצועים של אריאל" אני מתייחסת לעולמם הפנימי העשיר והמרתק של הילדים. הדמיון הוא כידוע תהליך הכרתי בעל משמעות רבה בגילאי הגן, לדמיון תרומה חשובה להתפתחותו הקוגניטיבית, החברתית, הלשונית והרגשית של הילד. בספר קיימת הקבלה בין חבריו הצעצועים של אריאל לבין חברי הגן שלו, כאשר שניהם מבחינתו הם 'חברים אמתיים'.  בספר משולבים מוטיבים חשובים נוספים, כמו האנשה, מיון והכללה וסיטואציות רגשיות כמו פרידה, געגוע, אהבה ומשפחתיות. 

גילה לפידות, החלה לכתוב שירים, כבר בגיל 12. בשנים האחרונות, פרסמה שני ספרי שירה וסדרת ספרי ילדים מצליחה, שגיבורה הוא הפודל "שאקל שאקלוביץ". הסדרה תורגמה לאנגלית ולסינית והתמקמה במקום הראשון ברשימת רבי המכר של אמזון עם חמישה כוכבים.
שלושת הספרים בסדרה, הם : "שאקל שאקלוביץ מוצא מטמון",  "שאקל שאקלוביץ עולה לכתה א" ו"שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס".  
ספר השירים באנגלית של לפידות "THE KISS OF LIFE"  הגיע למקום הראשון באמזון בקטגורית ספרי השירה. ספרה הראשון של לפידות "אנשים כפרחים"  זכה להוקרה רבה ולהערכתו של מר שמעון פרס: "בכנותה וברגישותה חודרת שירתך עד קצווי העצב. עוצמתה המאופקת ורכותה הסוערת יוצרות הרמוניה לירית המסיבה עונג מקריאתה".

גילה נשואה לעמי לפידות, וב-1980 הקימו השניים את קבוצת לפידות – ממובילות השוק בתחומי הבריאות ואיכות החיים. בין שלל עיסוקיה מקדישה לפידות זמן לפילנתרופיה. בשנים האחרונות שימשה פעמיים כיו"ר מגבית ויצ"ו ישראל וכן הקימה את הפורום העסקי בקרן יוניצף הישראלית.
מחיר  54 ₪
את הספר "חדר הצעצועים של אריאל" ניתן להשיג בסטימצקי, צומת ספרים ובחנויות הספרים המובחרות ברחבי הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה