הפעם אני מרשה!

כשהייתי קטנה לימדו אותי הורי לאכול בסכין ומזלג ואף פעם לא הסכימו לאכול ביידיים. זה לא מנומס כעסו עלי ורצו  לחנך אותי להיות מנומסת מתורבתת. אוכלים אוכלים בסכין ומזלג.

קיבלתי להתנסות ברוטב החדש של אוליבייה חריף ורגיל. הכנתי שקשוקה בחמש דקות האוכל היה מוכן מתאים לכל הממהרים בנינו כי באמת למי יש זמן להגיע בערב אחרי העבודה לשבת לבשל? אני למשל מכינה מיום שישי הרבה אוכל שישאר לי למשך השבוע. ותמיד כשנגמר מכינים שקשוקה באמצע השבוע .אבל הפעם השתדרגנו ברוטב שאפילו הפוסט הזה יהי קצר מאוד כי אין חומרים כמעט לשקשוקה הזאת.


שקשוקה

מטגנים בצל ושום עד השחמה מוסיפים צנצנת רוטב חריף . לי זה לא היה חריף מספיק אז אם אתם רוצים חריף אש תוסיפי פילפל ירוק חריף.שוברים לתוך המחבת שלוש ארבע בצים מחכים חמש דקות וזהו מוכן לאכילה.

אצלנו אוכלים את השקשוקה עם לחםפ שחור שלם ולא פורסים אלה בוצעים כמו את חלות השבת. ואוכלים בידיים ישר  מהמחבת בתיאבון



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה