השיער שלך יגיד לך תודה

ערכת מוצרי הטיפוח לשיער היוקרתיים של  SAPHIRA מתאימה לחורף הישראלי


חברת מוצרי טיפוח השיער הבינלאומית SAPHIRA השיקה ערכת מוצרים משלימים לטיפוח השיער המתאימים  לחורף הישראלי.
SAPHIRA היא חברת הקוסמטיקה היחידה בעולם שמתמקדת רק במוצרי טיפוח שיער המיוצרים מהמינרליים של ים המלח ונחשבת לחברה המובילה בשוק המקצועי בעולם.


בערכת החורף של חברת SAPHIRA שלושה מוצרים: SHAMPOO, MINERAL MUD ו THE ONE על בסיס המינרלים של ים המלח, לטיפול בשיער בימי החורף הישראלי, המאופיין בהבדלי טמפרטורה גבוהים בין היום ללילה ושעות שמש מועטות. המוצרים מעניקים לחות לשיער ולקרקפת, מונעים חשמל סטאטי ומחזירים את הברק לשיער. שטיפת השיער במים חמים בימי החורף גורמת לאקטיבציה של 26 המינרלים הטבעיים ולהגברת ספיגת המינרלים בשיער ובקרקפת. כמו כן בערכת החורף מוצר ייחודי TheOne, מסיכה ללא שטיפה לריכוך השיער גם ללא מקלחת. בימי החורף הקרים חופפים פחות ולכן The One הוא פתרון מצוין לריכוך, הזנת השיער ולריח מעולה ללא שטיפה והרטבת הראש בשימוש יום יומי.  מחיר ערכת החורף 330 ש"ח

מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.
כעת ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר האינטרנט החדש: http://saphirasalon.com/  ובסלון הבוטיק החדש שנפתח במלון וולדורף אסטוריה ירושלים בשיתוף עם מעצב השיער מבוורלי הילס, מוריס דדון. סלון הבוטיק החדש SAPHIRA  מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P . סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום היחיד בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA  מלבד האתר הרשמי.


ספירה טסלר-גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג SAPHIRA, צעירה יהודיה בת 25 ילידת ארה"ב שעשתה עליה לארץ לפני חמש שנים, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. הזוג הצעיר ללא ניסיון קודם, פיתחו נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער. בתוך דירה שכורה קטנה ועם הרבה עבודה ואהבה, הוקמה לה חברת  SAPHIRA. כיום, מוצרי SAPHIRA מיוצרים בארץ בשלמותם ומשווקים לאלפי מספרות ביותר מ-16 מדינות ברחבי העולם. ספירה ואביעד מתגאים בכך שכל החומרים, הספקים ושלבי היצור של מוצרי החברה הם ישראליים. 

קיבלתי והתנסתי במוצרים הללו הם עושים פלאים לשיערי השיער מקבל חיות ונראה נעים וחלק והריח נשאר לאורך זמן. השיער מתחזק ונראה בריא יותר לאחר מספר חפיפות השיער שלי מרגיש נפלא.ממליצה בחום.


האחד -   The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.

The ONE הינו מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.
"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. (129 ₪)









בוץ מינרל- MINERAL MUD: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)


שמפו קרטין- SHAMPOO KERATIN: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)


סלון - SAPHIRA מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, גרשון אגרון, 26-28
טלפון: 02-6537007
א-ה 10:100-18:00
ו 09:00- 14:00




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה