הרולס רוייס של העגלות כבר כאן!



 אתם זוכרים את השיר עגלה עם סוסה בשדה תרוצה? אז זאת העגלה בלי סוסה  בשדה בהרים במדרכות בדשא תרוץ ותרוצה.כי יש לה בולמי זעזועים .ממש כמו רכב ארבע על ארבע.
ראיתי את העגלה וממש התאהבתי עגלה יפה אכותית ורמת הגימורים ממש גבוהה חשבו על כל הדברים הקטנים .לדוגמא .באמבטיה יש פתחי איוורור כמו מזגן  שיכנס אויר לתוך האמבטייה בימים חמים.

.היבואנית BBK  קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא
מותג עגלות הפרמיום הגרמני קונקורד לישראל


עגלת הפרימיום,  NEO,מבית קונקורד שהפכה לשם דבר בקרב סלבריטאים בעולם נחשבת למובילה בתחום ייצור ופיתוח של מוצרי תינוקות בקטגוריות הרכב והתנועה.
לעגלה שלדתY  בציר החזיתי ובולמי זעזועים בגלגלים הקדמיים ובמרכז השלדה רגישים במיוחד המעניקים אחיזה מושלמת , הובלה קלה ויכולת תמרון גבוה. (עשויים בטכנלוגיית פורמולה 1) מושב הכיסא ניתן לשימוש כשפני הילד קדימה או לכיוון ההורה וניתן להחליפו בסל קל לרכב או במרכב שכיבה לתינוק הנולד בלחיצה על כפתור המערכת המשולבת. בנוסף ניתן לקרב את העגלה לשולחן ולהשתמש בה ככיסא הגבהה נייד.עגלת ניאו תוצרת קונקורד, הינה עגלת פרימיום מעוצבת וחדשנית, בעלת סל שכיבה מהפכני בעל יכולות קיפול לממדים קטנים. מעוצב, נוח, מרופד וניתן לנשיאה. לעגלה מראה חדשני, בעיצוב מעודן, מעוצבת בטכנולוגיה גבוהה לנסיעה נוחה ויציבה. העגלה מותאמת כעגלת New Born,בשילוב עם סל קל ,וכטיולון עם ונגד כיוון ההליכה(מגיל0 ועד 15 ק"ג).העגלה קלה ביותר, לנשיאה ולתפעול, מתקפלת במהירות ובקלות וקומפקטית בקיפול. 

סל קל לרכב מדגם AIRSAFE מצטיין במשקל הקל ביותר מכל הסלקלים הקיימים בשוק:2.9 ק"ג ומשלב מקסימום בטיחות ( שלדה הגנה איכותית ביותר ) במינימום משקל.



ניתן לבחור את מארז העגלה מבית קונקורד בין  מרכב שכיבה  נייד  -דגם SCOUT המתקפל למידה קטנה ביותר לניידות ואיחסון נוחים, לבין מרכב שכיבה לשינה -דגם SLEEPER (קשיח יותר)המאושר גם לשימוש במושב האחורי של הרכב.
שוק עגלות הפרימיום בישראל מהווה נתח שוק של 15%- 20% מסך העגלות הנמכרות בשנה, השוק כולו מגלגל כ- 90 מיליון שקל בשנה.שלי בנימין בעלי חברת ב.ב. קשרים מסרה כי: " מצאנו כי הורים מחפשים לעצמם ולילדיהם יוקרה, איכות בטיחות, פרקטיות ונוחות מפנקת. הטכנולוגיה המתקדמת, העיצוב והמגוון מלמדים כי בשנים האחרונות עגלת התינוק משמשת כסמל סטטוס התואם גם את המגמה הכלל עולמית.
מחיר המארז  4,999 ₪  ,מגיע במבחר צבעים, שירות לעגלה ניתן במעבדת שרות מיוחדת במשרדי החברה.


נ

ויש גם כיסא בוסטר כולל את כל האפיונים המייחדים את הקונספט הבטיחותי והמצליח של סדרת ה-TRANSFORMER של קונקורד, ומצויד בשילוב של שלושה צדי תמיכה ומשענת ראש רכה מרופדת בשלוש שכבות. הכיסא מציע הגנה אופטימאלית  במקרה של התנגשות צדית ברכב. כמו כן, לבוסטר עיצוב בטיחותי וארגונומי -מיוצר בצורת שריון מגן המקיף את גופו של הילד ומבטיח ישיבה נעימה, נוחה ובטוחה  בעת נסיעה. הכיסא מתכוונן בהתאמה למידות הילד ולמעשה "גדל" עימו. מתאים לילדים החל מגיל 3 ועד לגיל 12.לכיסא כפתור אחורי בגב המושב, המפעיל  מערכת של מצבי ישיבה משתנים ומתכווננים בהתאמה לגובה הילד, בכך גם הגובה  של משענת הראש יכול להתכוונן וגם הגובה והרוחב של מגני הכתפיים יכולים להתכוונן בהדרגה עד לכדי 20 מצבי ישיבה שונים המותאמים לגובה ומבנה הילד.מידות הבוסטר – משקל:7.7 ק"ג  גובה:63 ס"מ ,רוחב: 45 ס"מ אורך: 45 ס"מ.
משקל:15-36 ק"ג
ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות התינוקות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.bbk.co.il

המארז חסכוני במיוחד, מציע  להורה הצעיר את  עגלת היוקרה NEO + סל קל לרכב+ מרכב שכיבה +אביזרים נלווים שימושיים 

  במחיר מיוחד של :   4,999 ₪   





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה