חתונה מנייר



"חתונה מנייר" 


זה נכון שהתרגלנו לכך שהסרטים הישראלים הטובים הם אלו השייכים לז'אנר המיליטנטי והפטריוטי, אך בסרט "חתונה מנייר", ניתן למצוא משהו שונה.
הסרט מוכיח שסרטים ישראלים טובים יכולים להיות מסווגים כדרמה, ועם זאת ללא שום קשר ואזכור לצבא, מלחמות ותותחים.
ללא ספק, התסריט מבריק ונותן תחושה של משהו שונה שאיננו רגילים אליו.
משחק נהדר של מורן רוזנבלט המגלמת את חגית, בחורה בעלת פיגור שכלי אשר מתאהבת בעומרי, הבן (רועי אסף) של הבוס שלה.
בעלילה, ניתן למצוא כמה סיפורי משנה, כדוגמת התמודדותה של אמה של חגית (אסי לוי) אשר חיה תחת צילה של בתה ומסרבת לשחרר אותה לחופשי.
שילוב המשחק המצוין של צוות השחקנים עם העלילה הסבוכה והלא צפויה, יחד עם הלוקיישן הנפלא של מצפה רמון הפסטורלי, נותן לנו סרט מרתק ושווה צפייה.
.
סרט הביכורים של ניצן גלעדי
בהשתתפות: אסי לוי, מורן רוזנבלט ,רועי אסף, אריה צ'רנר ונוספים

אסי לוי



ניצן גלעדי

מורן רוזנבלט




·         זוכה שני פרסי אופיר (השחקנית הראשית הטובה ביותר- מורן רוזנבלט ועיצוב התלבושות הטוב ביותר)
·         זוכה שלושה פרסים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2015 (סרט הביכורים הטוב ביותר ע"ש ענת פרחי ז"ל, פרס חג'ג לשחקנית הטובה ביותר- אסי לוי וציון לשבח מאת לסרט ביכורים מאת תא המבקרים הבינלאומי FIPRESCI).

שחקנים: אסי לוי, מורן רוזנבלט ,רועי אסף, אריה צ'רנר, אביבה גר, אודי פרסי, יהודה נהרי, עודד לאופולד,  תומר קפון, לילך בירט, הדר רצון רותם, איציק ג'ולי, אילן חזן, אביב אלקבץ 

לאחר שחזר מסיבוב פסטיבלים בינלאומיים בלונדון בטורונטו, קטף שלושה פרסים בפסטיבל ירושלים היה מועמד לתשעה פרסי אופיר וקטף שניים מהם, מגיע סרטו של ניצן גלעדי, "חתונה מנייר", לבתי הקולנוע בארץ החל מה-24.12.15.
הסרט נקנה להפצה בארה"ב ואת הזכויות להפצה רכשו במשותף חברות ההפצה  Outsider Pictures ו- Strand Releasing  מסוכנות המכירות של הסרט- 6 sales. זהו מהלך משותף ראון מסוג זה לשתי החברות האמריקאיות, המתמחות בהפצה של סרטים זרים. הסרט מיועד לעלות על האקרנים בארה"ב באביב.
בסרט מככבים: אסי לוי ("אביבה אהובתי"), מורן רוזנבלט ("תפוחים מן המדבר"), רועי אסף ("המילים הטובות", "המשגיחים"), אריה צ'רנר ("לבנון"), אביבה גר, אודי פרסי,  יהודה נהרי, עודד לאופולד, תומר קפון, לילך בירט, הדר רצון רותם, איציק ג'ולי, אילן חזן ואביב אלקבץ. 
הסרט מספר על חגית, בחורה צעירה עם לקות שכלית קלה (רוזנבלט) החיה את חייה עם אמה (לוי) וחולמת להתחתן עם בנו של בעל המפעל לנייר טואלט בו היא עובדת. ההודעה על סגירת המפעל מטלטלת את חייה של חגית ומעמידה בסכנה את סיפור אהבתה, אולם היא מתעקשת להמשיך ולהיאבק באמה על עצמאותה ועל שייכותה לחברה.
"חתונה מנייר" הופק על ידי "גלעדי ניצן סרטים בע"מ"הופץ על ידי "סרטי יונייטד קינג"- משה אדרי ולאון אדרי ובתמיכת קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה, הרשות השנייה, קרן הקולנוע הישראלי וקרן גשר לקולנוע רב תרבותי.
לינק לצפייה בטריילר – לחץ כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה