אם יש לך שמש

לראשונה בישראל ויטמין D לילדים
בצורת סוכריות ג'לי
בטעם תות שילדים אוהבים
מדיבר מכיל סטיביה והינו חלק מהסדרה החדשה מופחתת הסוכר*
אם יש לך שמש ואתה לא נמצא כל היום תחת חשיפת השמש ודאי חסר לך ויטמין די

בקייץ אנחנו מורחים את ילדינו ואת עצמנו בקרם הגנה נגד השמש. ואף אחד לא אוהב את השמש הקייצית החמה והנותנת לנו לחות והזעה כולם בורחים מהשמש הישראלית. והנה מגיע החורף ואין הרבה זמן להיות בשמש. כי רוב היום הילדים בגנים ובבתי ספר המקומות סגורים. והמש לא חודרת אל קירות הבית או הגנים. וגם אנחנו המבוגרים נמצאים כל היום בעבודה במקום סגור . וגם כשאנחנו עטופים כמו דובונים. אז השמש לא חודרת לגוף.כן גם אני בדקתי את רמת הויטמין די וגם לי חסר . כך שיחד עם נכדיי אשתמש במוצר הזה . כי מתברר אם כל אחד יעשה בדיקה יגלה שחסר לו ויטמין די.

אז גילינו את המוצר המתוק והחמוד בצורת דובי .כבר הנכדה שלי מכירה את הדובונים האלה ממוצר אחר של מדיבר היא מאוהבת בהם היא חושבת שאלה סוכריות.

מדיבר, סדרת ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווקת על ידי ניאופרם מוצרי צריכה,  משיקה בימים אלה את מדיבר ויטמין D, כתוספת לסדרת תוספי התזונה בצורת סוכריות הג'לי שהושקה לאחרונה, שהינה מופחתת סוכר* ומכילה סטיביה (ממתיק ממקור צמחי). מוצרי הסדרה אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

זוהי פעם ראשונה שמושק בישראל ויטמיןD  לילדים בצורת סוכריית ג'לי (ולא בצורה הנהוגה של טיפות), הצורה האהובה על ילדים. סוכריות הג'לי הינן  בצורת פירות ובטעם תות שילדים אוהבים. הסוכריות מכילות 400 יב"ל של ויטמין D3 , המספקות כשני שליש מהצריכה היומית המומלצת לילדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90  ₪ (60 יח')
ניתן להשיג את מדיבר ויטמין D ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים.



מהו תפקיד ויטמין D בגוף:
לויטמין D תפקידים רבים בגוף. בראש ובראשונה הוא עוזר לספיגת סידן וזרחן החשובים לבניית העצמות. מחסור בויטמין עלול לגרום למחלת רככת העצמות בילדים וסיכון מוגבר לשברים. בנוסף, לויטמין D תפקיד בפעילותם התקינה של איברים נוספים כמו המוח, הלב, מערכת החיסון ועוד.
מחסור עלול לגרום לפגיעה במערכת החיסונית, גרימת זיהומים חוזרים והגברת הסיכון למחלות במערכת הריאות כמו אסטמה. לכן רבים נוטלים תוסף של הויטמין במקרי אסטמה, דלקות חניכיים, לצורך חיזוק מערכת החיסון ועוד.






האם קיים מחסור בויטמין D  בקרב ילדים?
למרות שאנו חיים בארץ שטופת שמש, הנתונים מראים כי כשליש מאוכלוסיית ישראל סובלת ממחסור בויטמין D, כולל ילדים ובני נוער, וזאת מכמה סיבות:

  1. בחודשי הקיץ אנו וילדנו מרבים להיות מסוגרים בחדרים ממוזגים על מנת להקל על עומס החום, דבר המגביל את החשיפה לשמש.
  2. שימוש בקרם הגנה. בעת יציאה לשמש, אנו דואגים למרוח את גוף הילד בנדיבות בקרם הגנה שיגן על העור העדין מפני נזקי השמש. שימוש בקרם הגנה בעל SPF גבוה מ-8 מונע לגמרי כל יצירת ויטמין D.
  3. לבישת בגדים ארוכים, כפי הנהוג באוכלוסיות חרדיות, לדוגמא, מונעת יצירת ויטמין D.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה