על יין ועל ינג שמעתם?.....

הפנג שווי היא שיטה סינית עתיקה לארגון חפצים ומבנים, על מנת להגיע להרמוניה עם הטבע. לפני שמחליטים לעצב את חדר הילדים על פי עקרונות הפנג שווי, חשוב להשקיע מחשבה בטרם נחליט על הרהיטים וסידורם, הצבעים, התמונות, והאביזרים השונים.
לרגל השקת קולקציות חדשות של רשת , רהיטי דורון

מעניק אסף טייכמן – סמנכ"ל רהיטי דורון,  טיפים מעשיים ועצות, לסידור החדר על פי ת ורת הפנג שווי:
  • חדרי הילדים לרוב לא גדולים מידיי אך עם זאת מומלץ להפריד בין אזור המשחקים לאזור השינה. אחת לכמה זמן, מומלץ לעשות סדר ומיון ולזרוק או למסור, את מה שכבר לא בשימוש הילדים, זאת על מנת לא ליצור עומס בחדר. מיון ומינון נכון, יאפשרו לאנרגיה בריאה ואקטיבית למלא את חלל החדר.
  • חשוב לוודא שדלת החדר נפתחת באופן מלא ואין חפצים או מתלה בגדים מאחוריה, המגבילים את פתיחתה וזאת כדי לשמור על זרימת אוויר ואנרגיה חופשית.
  • מומלץ להשכיב את הילדים במיטות עץ שאינן מיטות קומתיים, זאת בכדי שהילד שישן למעלה לא ירגיש מנותק מהקרקע והילד מתחתיו ירגיש חסר מרחב מה שיגרום לשינה לא איכותית.
  • במידה ויש 2 מיטות בחדר, חשוב להציבן במקביל זו לזו. מומלץ להניח שטיח בין שתי המיטות בכדי ליצור תחושת מרחב ואף להפריד ביניהן באמצעות מנורה עומדת, שידה.
  • ומה עם הבלגן בחדר הילדים? ממש חשוב שלא יהיה בלגן, חוסר סדר, על פי פנג שווי, יוצר חוסר סדר נפשי ובלבול ומפריע לשינה. שימו בחדר מספיק יחידות אחסון על מנת לסדר אותו בקלות בסוף היום.  
  • מומלץ למקם את המיטה כשראש המיטה מוצמד לקיר וכך גם אחד מצדדיה.
    יש להקפיד שהמיטה לא תהיה מוצבת בקו ישר עם דלת הכניסה לחדר ויחד עם זאת כדאי לוודא שהמיטה מוצבת כך שקיים קשר עין בין הילד לדלת, כאשר הוא שוכב במיטתו.
  • מיקום המיטה מתחת לחלון, קורות או מדפים, כמו גם ארון גבוה הצמוד לכיוון המיטה בו מניח הילד את ראשו בשנתו - איננו מומלץ. הן מבחינה בטיחותית וגם כי עלולים לגרום לילד לסבול מתופעות שונות ומשונות של הפרעות בשינה ובעיות בריכוז.

  • כאשר קונים שולחן כתיבה, יש לוודא שהשולחן מתאים ותואם לילד ולצרכיו, לגובהו ולגילו, אינו גדול מידיי ואף לא קטן מידיי, לא שולחן מנהלים ומצד שני לא שולחן תינוקי.
  • לגבי הכיסא - כאשר הילד יושב עליו, יש לוודא שהילד מגיע עם הרגליים לרצפה והן לא תלויות באוויר.



מציג את רהיטי דורון חדר עדי מחיר 4650 שח. כולל מיטה נפתחת ארון 2 דלתות ו4 מגירות ופינת לימוד. מעצב ניצן הורוביץ (1).jpg
.
שיהיה סידור וארגון קל ואנרגיות טובות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה