לרגל של נכדי מגיע bobux

bobux  מותג נעלי תינוקות וילדים מהמובילים בעולם
משיק לחורף את soft sole  נעלי טרום הליכה לפעוטות לתינוקות מגיל שלושה חודשים עד שנתיים
Bobux  משיקה את soft sole ליין נעלי טרום הליכה חורפיות לפעוטות מגיל שלושה חודשים עד שנתיים . הנעליים מיועדות לתינוקות שעדיין לא למדו ללכת, עשויות מעור טבעי אשר מונע הזעה והחלקה ובכך שומר על כף רגלו של הפעוט מהפרשי טמפרטורות  ויחד עם זאת להקנות ביטחון ולהתקדם בשלב ההליכה .  

ייחודן של נעלי טרום ההליכה הוא במבנה האנטומי, היוצר התאמה מושלמת ונוחות מירבית, סוליה דקה וגמישה המעודדת תנועה חופשית ואזור בהונות רחב במיוחד לאחיזה וצמחיה טבעית של הבהונות בכף רגלו העדינה של הפעוט .

בימים האחרונים, נעלי התינוקות והילדים, זכו בפרס היוקרתי בקטגוריית מוצר השנה בניו זילנד. בנוסף, זכה כמוצר המומלץ בקטגוריית נעלי צעד ראשון בתחרות עיצוב מוצר של מגזין JUNIOR DESIGN הבריטי המתקיים מידי שנה בבריטניה ונחשב לאחד היוקרתיים בלייף סטייל .


קבלתי להתנסות בנעלי טרום הליכה . הבאתי לנכדי את הנעליים עם הקופסא. דבר ראשון הוא הסתכל והציץ על נעליו החדשים מבעד לקופסא וניסה לפתוח אותם בעצמו ללא הצלחה. וכאשר פתחנו לו את הקופסא הוא חייך לנעליים כי יש עליהם דמויות מצוירות . הנעליים רכות ונעימות למגע כף רגליו של נכדי.נעלנו אותם עליו והוא נעמד וניסה ללכת איתם . שמנו לו גרביים הוא כל הזמן מנסה להסיר אותם. ממש נמאס כל רגע להחזיר שוב ושוב את הגרביים בעיקר בחורף שהרצפה קפואה. וכאן היגיע הישועה את הנעליים הוא לא מנסה להסיר הם נשארות איתו כל היום . וכנראה ישארו עד שיתחיל ללכת בכוחות עצמו. (או שיגיע איתם לכיתה א)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה