באה מאהבה

נכון שאת אומרת העולם לא יכול להיות בלעדיי. ואת לא מתכוונת לזה  שזה סתם משפט הזוי ללא אמת  רק מחשבה שאת כל כך טובה ואוהבים אותך וקשה בלעדייך.
אז כשאני מסתכלת על  שנות ילדותי ונעורי אני כן חושבת שהעולם לא יכול בלעדיי.
אתחיל במסע חיי אל בית ילדותי ששם נולדתי בבית קט שבגיל 10 בערך עברנו לביתנו החדש וכך חרב הבית הקטן שהיה כבר ישן נושן ואי אפשר להמשיך לגור בו.את ימי בית הספר היסודי היו במושב שבו גרתי וכשהגעתי לתיכון בית הספר הזה נסגר.המשכתי את לימודי בבית ספר שקדיאל לוד וכעבור מספר שנים גם הוא נסגר.

את החתונה שלי ערכתי באולמי אידמי לוד  וגם הוא נסגר ונעלם. כעבור שנים ערכנו בת מצווה להדס הבת האמצעית במקום של אפי בדרך לראשון לציון גם המקום הזה נסגר.ולבן צור ערכנו בר מצווה באולמי אור בקניון באור יהודה וגם הוא נסגר.
כשהייתי גרה ברמת גן הייתי בקבוצה של עשרה בנות בשעורי ארובי  כשעברתי דירה ולא יכולתי להמשיך בחוג החוג נסגר כל הבנות עזבו אחרי.

וגם כשעבדתי בגן ילדים ברמת גן היה הגן הכי נחשב ומבוקש גן שירה. וכשעזבתי הגן נסגר. ההורים אמרו שהיא אפשר בלעדיי לנהל את הגן. עכשיו אני  הבנתי את עומק הדברים .שאני מנהלת את העולם בחיוכים באנרגיות טובות כשאני לא שם באותו מקום כנראה האנרגייה השלילית באה והורסת את המקום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה