מר אפצ"י

לכבוד מר אפצ"י שלום.


לא נעים לי להגיד לך אתה כבר שבוע אצלי בבית. מרגיש שטוב לך ונעים לך בבתי החם והנעים.

לא עוזב אותנו לא מתכוון ללכת לשום מקום אחר. מה לא עשיתי רמזתי . פתחתי את כל חלונות ביתי וגם את דלתי. אבל עדיין לא הבנת את הרמז . שצריך ללכת למקום אחר.

הבנתי שאהבת לא רק אותי חיבקת את כל משפחתי.

עכשיו כולם לא מפסיקים לקרא בשמך. אפצ"י. אפצ,י.

אבל אגלה לך סוד קטן ץ אתה רואה את כל האריזות הצבעוניות שנכנסו אלי הבייתה. זה לא מתנת חג המולד או קריסמיס . לא סנטה קלאוס לא בא לבקר אותנו . נכון שהאריזות מקסימות צבעוניות. אלו אריזות #הקלינקס היפות.

שאני לא רוצה או {כן רוצה} להרוס לך את הידיעה שאם הנשק הזה יגיע לאפי. פשוט אתה תעלם ותושמד לנצח.

מזהירה אותך שזה הרגע לברוח. נו מה אתה עוד מחכה ? ......

ברח וסור על נפשך.שלום ולא להתראות. אז הנה כמה מהחברים שבאו לגרש אותך


קלינקס אובלי - מציע לנו עיצוב חדש לסדרה המתחדשת בכל עונה. אצלי הוא על שולחן בסלון. שלושה עיצובים חדשים הושקו במהדורת החורף האחרונה וזאת היפה מכולן.


קלינקס אולטרה - הוא ניר אייכותי ורך ביותר בקופסא מלבנית קלאסית של 120 מגבוני אף תלת שכבתיים ובעיצובים מיוחדים. את זה אשים ברכב לנכדים המנוזלים שלי.





קלינקס קוביה - מוצר חדש בצורת קוביה כמובן ובשישה צבעים ססגוניים עזים בניגוד לימי החורף האפרוריים: פרחים, טיפות, עלים וצמחים.להזכיר לכם שתכף יגיע האביב.



קלינקס אקליפטוס - מארז זוגי של מגבוני אף איכותיים במיוחד, מועשרים בשמן אקליפטוס, המסייעים בהקלה על גודש באף ובשיפור ההרגשה הכללית.








ממחטות כיס קלינקס "TO GO"- האקססוריז החדש שלך! מארז אופנתי של רביעיית ממחטות כיס ב- 2 עיצובים מרהיבים, שנכנסות לכל כיס או תיק.עכשיו כל הבית kleen  עם קלינקס פשוט מפוזרים בחלל הבית .ממש הסתדרת מר אפצ"י.








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!