השקט שנישאר

 אנחנו המשפחה הכי נורמלית שיש. אבא, אמא, שלושה  ילדים . כמו כולם, גם אנחנו עובדים, לומדים, מבלים עם חברים, מטיילים , מדברים, צוחקים, נהנים… כמו כולם. כמעט.
רק כשאנחנו נכנסים הביתה, פתאום בלי שום סיבה, משהו משתנה.
זה מתחיל ממשהו קטן, אפילו טיפשי. מישהו אומר משהו למישהו וזה גורר אחריו ויכוח גדול, שממשיך בצעקות ואז נגמר בשקט רועם וכל אחד הולך לפינה שלו ומסתגר בתוך עצמו.
אחר כך השקט יתפוגג לו לאט לאט ושוב נחזור לשיגרה. עד הפעם הבאה.
אם הסיפור שלכם דומה אפילו בקצת לסיפור הזה, אז יש לי משהו מעניין לכתוב לכם וגם טיפ בסוף.
הגורם למריבות, לסכסוכים, לעצבנות היתר, לחוסר השקט, או איך שלא תקראו לזה, יכול להיות הבית שלכם בעצמו. כן, כן,  הצבעים של הבית הקירות הם יכולים להרגיע או לעצבן אתכם.
אני יודעת שקצת קשה להאמין, אבל לכל צבע  יש אופי משלו והאופי שלו משפיע עלינו. יש צבעים חמים וצבעים קרים .
צבע הוא שפה אוניברסלית, הוא הוא חלק מהיקום. הוא המפתח להבנת עצמנו במישורים עמוקים יותר. צבע הוא אנרגיה. בהיבט המדעי הצבע האדום, למשל, הוא הצבע הראשון, בעל אורך הגל הארוך ביותר ובעל התדירות האיטית מבין כל הצבעים. נוכל להשוות זאת לגל בים שמגיע באיטיות לחוף, אבל כשהוא מגיע - הוא בא בעוצמה.

אנו עושים שימוש בצבעים של הטבע כדי לעזור לעצמנו בדרכים שונות: להרגיש רגועים יותר, לשפר יחסים, להפגין אהבה ואכפתיות, ולהתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים.

מה מסמלים הצבעים?לבן = בהירות והתחלות חדשות.
סגול = רוגע.
כחול = שלווה ותקשורת.
טורקיז = יצירתיות  ושובבות.
צהוב = הנאה וצחוק.
זהב = תבונה ושמחה.
כתום = התגברות על לחץ.
אדום = אנרגיה והתלהבות.

לכל צבע יש תדר, אנרגיה ומסר משלו, כי ה"צבע הוא שפה, תודעה וחלון לנשמה". כל בחירה שלנו לצבע מסוים מונעת למעשה מתוך הפנימיות שלנו, התחושות שלנו באותו רגע או זמן נתון, משהו גורם לצבע מסוים להיות מושך יותר באותו רגע. כאשר אדם בוחר ללבוש צבע מסוים או לצבוע את ביתו/משרדו בצבע מסוים, הוא בעצם משדר מסר לעולם ולסביבה.
נירלט יצאה במהדורה של 1500 גוונים של צבע פח אחד לקיר אחד של שני ליטרL מכיל 2 ליטר צבע אקרילי בגימור מט - מהודר, מגיע בשלוש אריזות המציינות קבוצות גוונים שונות: קבוצת גוונים נועזים, גווני ביניים וגוונים בהירים ורגועים.  על גבי כל אריזה מצויינים חמשת הגוונים המומלצים מתוך קולקציית הטרנדים לשנת 2015-2016, אשר מתאימים לקיר מרכזי, שיעשה את שינוי האווירה הרצוי לפי טעמו של הלקוח. 



ו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה